☆ Skravletråd Mai ☆

Huff[emoji23] ut å kjøpe mer!
Jeg skal ingen steder [emoji28]
Samboer kjøpte meg sjokolade i dag da. Skulle ønske han tok med mer boller dog [emoji85]

Sånn ser det ut Ronja hos meg

853ef79ec3acd2cf8528106e14e2c09e.jpg

Fant det[emoji1] men der må jeg logge inn hele tiden?![emoji849]

Sånn, da er førskoledagen over og skoledagen for eldstemann og alle ungene er hjemme for langhelg :-)

Mannen kommer om 2,5-3,5 timer tror han, så vi skal spise litt nå, det måltidet de vanligvis har på sfo og bhg rundt 1430, så lager vi middag når mannen kommer hjem.

God langhelg til dere[emoji1]

DET er det fine med å jobbe i bhg[emoji7] vi er ute[emoji6] mange andre fine ting ved jobben og altså[emoji12] men er noe med da det endelig blir fint og varmt vær og være ute hele dagen[emoji2]

Nettopp det misunner jeg dere![emoji1] ihvertfall på sommeren[emoji12]

Hjemme igjen [emoji171] Utslitt, uvel, men ser lys i tunellen tror jeg. Diagnose satt, og medisiner under utprøving. MR fin, ingen blodpropp. Håper dere alle har hatt en fin dag. Mannen lager vafler, heldige meg. Også blir det nok tidlig kveld ser jeg for meg.
❤❤
Klem til deg

God langhelg til dere[emoji1]

Takk for det. Det betyr egentlig bare i praksis litt ekstra utfordringer siden mellomste har legetime på fredag og jeg altså har TRE unger hjemme. Alene. For mannen skal jobbe. Visstnok kontoret på fredag og hjemme i morgen. På lørdag skal eldste spille fotballturnering, og helt hvor mange av oss som drar er jeg ikke sikker på.

Back
Topp