Vært i byen en tur å kjøpt ikke til terrassen å jaktet på spinnere men alt er utsolgt
Poppis disse spinnerne[emoji1] utsolgt her også..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vært i byen en tur å kjøpt ikke til terrassen å jaktet på spinnere men alt er utsolgt
Det er detDet grusomme i Manchester altsådet er helt forjævlig.
Mmm stappa på grillmat
Skrev liksom fullt navn på meg, og sitt eget. Ikke "mamma" f.eks [emoji28]Åååh [emoji171]
Ja er jo det . Men greit å få skikkelig klarhet .
Lillegutt prøver å lære seg å krabbe [emoji54] lille babyen min vokser så fort [emoji173]️
Nå sovner jeg snart gitt. Ble trøtt etter jobb og etter middagslaging. Men nå helg til neste mandag![]()
Jo, ei søster på 2-3 år
Trøtt men må snart dra på kamp med kb![]()
Meldt fint til helga [emoji274] Nå regner det veldig da [emoji14] Så håper der stemmerJa det er jo best om været er fint selvsagt, vet ikke hvordan det er på den kanten men skal være fint her [emoji16]
Nyte torsdag da [emoji324]Så deilig med langfri[emoji1]
Jeg må på jobb i morgen og fredag..
Naaaw [emoji7][emoji7]Sett så søtt da?
Hørt i går: "mamma, om du ser en lapp på badet, så er den for i morgen tidlig!" [emoji173]️![]()
Lite planer egentlig. Men jeg er råsliten uansett. Har en utslitt kropp som føles gammel gitt [emoji85]Hvertfall hvis det har vært mye planer i det siste[emoji4]
Tapatalk var kjempegrei. Har ikke vært noe utlogging etter den ble lasta nedJa men har ett håp om at det skal bli i orden en gang [emoji14] kjedelig når de er syke, god bedringtakk for det
![]()
Det er detDet grusomme i Manchester altsådet er helt forjævlig.
Hmm rart jaLegen sa jeg mistet fordi jeg hadde vært litt forkjøla rundt da jeg ble gravid. Synes det hørtes veldig rart ut? [emoji849][emoji848]
Går fintGodt med litt luft vil jeg tro[emoji4]
Hvordan går det med han?
Uff da![]()
Endelig! Bare synd det må skje via akutten.
Hun er veldig god!Naaaw [emoji7][emoji7]
Masse god bedring![]()
Endelig! Bare synd det må skje via akutten.