Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja begynner å savne lille babyen min [emoji23]Så stas da[emoji4]
Hehe grei måte å få det man vil ha da [emoji6]Spiller ingen rolle for meg, vil bare ha Taco jeg
Men jeg leste opp oppskriften på å starte fødsel med sex som skal være så effektiv. Han var villig til å prøve den![]()
Helg såpass tidlig [emoji54] det hadde passet bra nå [emoji6]Nå sovner jeg snart gitt. Ble trøtt etter jobb og etter middagslaging. Men nå helg til neste mandag![]()
Ble Anna og Elsa her også i dag.Glatt Anna og Elsa her for minste [emoji14]
Det har hun. Klar for i morgen (de har to dager a to timer)Har hun hatt en fin førskoledag?
Ja. Skal egentlig jobbe fredag. Men er planleggingsdag i skolen. Så er hjemme med barna da hellerHelg såpass tidlig [emoji54] det hadde passet bra nå [emoji6]
Jo, ei søster på 2-3 årFått med meg det meste ja[emoji4]
Hun har kanskje ikke småsøsken selv?
Det er detHallo halloer det en fin tirsdag?
Det var detGode nyheter da?
Må til det!Den var ikke dum da. Sitter og sier til mannen jeg trenger bedre orden. Mao. Nye møbler [emoji23]
Alt bra her.Titter innom en tur, sliter fortsatt med at jeg må logge meg inn hele tiden. Og da med en syk tass, rekker jeg ikke akkurat å sjekke for ofte [emoji14] alt bra med dere?
Takk for detAlt bra her.
Masse god bedring til tassen
Litt hektisk, men ganske finTakk for detHatt en fin dag?
Helt logisk jo [emoji23]Må til det!
Ligger våken og gråter alene, slukt av den stille sorgen. Gruer meg til UL i morgen, livredd for at kroppen ikke har ordnet opp selv og at jeg må til utskraping.
Sambo sover, har knapt sett han i dag. [emoji17]
Mulig det skyldes at det er natt og stille, men jeg føler meg så uendelig ensom [emoji17]
Vi får se. Jeg skravler bare for gøy så ser vi hvor langt jeg kommer og om jeg evt skal legge inn et ekstra gir siste dagen og få på plass trådene også