☆ Skravletråd Mai ☆

Så gøy.
Tør ikke helt det der, klarer ikke å følge med så blir bare redd for å dumme meg ut

Trener etter video på stua, med gardinene trukket for :D

Den som hadde orket...

Jeg går trilletur jeg....

Det blir etter fødsel tenker jeg. Det er mye vondere for ryggen min å gå 30 min tur enn en å trene aerobic. Litt synd, hadde håpet å kunne gå lange turer langt ut i svangerskapet. Men hallo, jeg skal ikke klage! 38+5 og trener 3-5 ganger i uken. Jeg har det så mye bedre enn i forrige svangerskap :D

Og tenk på alt du får av å gå en tur da! Synes du er heldig jeg :)

Trener etter video på stua, med gardinene trukket for :D

Det blir etter fødsel tenker jeg. Det er mye vondere for ryggen min å gå 30 min tur enn en å trene aerobic. Litt synd, hadde håpet å kunne gå lange turer langt ut i svangerskapet. Men hallo, jeg skal ikke klage! 38+5 og trener 3-5 ganger i uken. Jeg har det så mye bedre enn i forrige svangerskap :D

Og tenk på alt du får av å gå en tur da! Synes du er heldig jeg :)
Med fare for at mannen hadde hentet seg en øl og litt potetgull for å se på underholdningen, nei takk :P

"gjemmer" meg på badet med lillemor under påskudd av å bytte bleie. Som hun slett ikke trenger. Jentene burde nok hatt tilsyn, de skal spille hatt over hatt hører jeg. Men straks vi går opp smetter besøket ned fra stolen og leker med lillemor. Ute er de max 2-3 minutter før de kommer inn for hun vil heller leke med lillesøster.

Og mellomste er lei seg. Kjedelig å bli henvist til "les en bok mens du venter da", lese kan de jo ikke så hun sitter på en stol og venter på at venninna skal bli ferdig å leke med lillesøstra liksom.

55 minutter til hun hentes. Storebror og mannen er desverre på fotball denne timen så jeg er alene med dem.

Og kjenner det blir lenge til neste gang. Det tror jeg mellomste er enig i

Har hatt slike tilfeller her også[emoji13] datteren til mannen har hatt med seg venninner som KUN er interessert i å leke/kose med minstemann..

Nå står baconkyllingen i ovnen [emoji16] gleder meg til mat! Alt annet står klart på benken i kasseroller klar for at kyllingen tas ut av ovnen og de være skal skrus på og kokes opp!
Jeg har sortert og ryddet i klesskapet i dag etter at jeg fikk et raserianfall og tømte alt ut over senga [emoji23]

Baconkylling hørtes godt ut[emoji1]
Hehe, godt å få ryddet litt[emoji23]

Har lovet mellomste en mye mer gøy dag i morgen (fri fra bhg pga førskoledag på skolen) om hun bare holder ut til hun hentes. Jeg innvilget glatt tv til kveldsmat som kompensasjon i kveld og shopping eller neglelakk eller noe sånn i morgen.

Så bra, det hjalp vel på[emoji4]

Det er vel forsåvidt det beste med trening. Bli ferdig, og dusje av seg [emoji14]

Med mindre man er dum nok til å sette seg ned et sekund da, da er det jo så tungt å reise seg igjen. Men dusjen skriker etter meg, det er jeg sikker på.

Back
Topp