☆ Skravletråd Mai ☆

Tusler inn her jeg. Har bare prøvd meg på skravletråd en gang tidligere, får se hvor lenge jeg henger med denne gangen ^^
Sitter her og manner meg opp til trening. Det blir bra når jeg kommer igang, men akkurat nå frister det mer med en dupp :P

Velkommen inn [emoji173]️
Ble det trening?

Nå ble det stille her :rolleyes:

Tusler inn her jeg. Har bare prøvd meg på skravletråd en gang tidligere, får se hvor lenge jeg henger med denne gangen ^^
Sitter her og manner meg opp til trening. Det blir bra når jeg kommer igang, men akkurat nå frister det mer med en dupp :p
Hei. Så kjekt da:):) ble det trening ?;)

Her har de alt for mye i grunn
Mine arver en god del. Mellomste mest (ja, og yngste etter henne da...)

Avventer særlig innkjøp til etter ferien med mindre de trenger sommertøy, erfaringsvis får vi med oss noen poser fra svigerfar. (hans to yngste er nemlig en gutt et år eldre enn vår og ei jente halvannet år eldre enn vår)

Vi arver også av flere, men alikevel[emoji85] noe kan jeg jo lure unna som arvetøy men....[emoji23]
I tillegg ca bryr ikke min mann seg da.

Og dessuten sier han "bare kjøp" om jeg lurer ;-)

De to yngste sover og eldste er på vei i dusjen og han klarer seg selv.
Kunne ha lagt meg om jeg ønsket, men dersom jeg gjør det vil jeg bare våkne etter en times tid og ikke få sov før godt over midnatt. Dermed vil jeg bli like trøtt om ikke trøttere i morgen
Da venter du litt ja

Her er alle tre i seng nå men se eldste sover nok ikke helt enda. Snart.

Mine arver en god del. Mellomste mest (ja, og yngste etter henne da...)

Avventer særlig innkjøp til etter ferien med mindre de trenger sommertøy, erfaringsvis får vi med oss noen poser fra svigerfar. (hans to yngste er nemlig en gutt et år eldre enn vår og ei jente halvannet år eldre enn vår)
Arver mye her også . Så er jeg shoppegal .

I tillegg ca bryr ikke min mann seg da.

Og dessuten sier han "bare kjøp" om jeg lurer ;-)

Han sier som regel "kjøp" min også, men tar det opp med gjevne mellomrom at kanskje ikke kjøpe så mye til a. Hun har jo egentlig nok.

Back
Topp