Må det hihiJa, da må det jo bare bli fint vær[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må det hihiJa, da må det jo bare bli fint vær[emoji2]
Vel nei Hehe men nå når jeg har såpass liten stilling går det greit . Hadde søkt på en stilling som lå ute nå hadde det ikke vært for at det var vikariat .Trives med slike vakt rotering?
Tror aldri jeg ville orket, er veldig fornøyd med fast arbeidstid mandag-fredag...
Tusler inn her jeg. Har bare prøvd meg på skravletråd en gang tidligere, får se hvor lenge jeg henger med denne gangen ^^
Sitter her og manner meg opp til trening. Det blir bra når jeg kommer igang, men akkurat nå frister det mer med en dupp![]()
Hei. Så kjekt daTusler inn her jeg. Har bare prøvd meg på skravletråd en gang tidligere, får se hvor lenge jeg henger med denne gangen ^^
Sitter her og manner meg opp til trening. Det blir bra når jeg kommer igang, men akkurat nå frister det mer med en dupp![]()
Ja Hehe . Snart lage scampi her og se serieNå ble det stille her![]()
Mine arver en god del. Mellomste mest (ja, og yngste etter henne da...)Her har de alt for mye i grunn
Mmmm... Scampi, det er godt det.Ja Hehe . Snart lage scampi her og se serie
Min lufter hundenJeg også[emoji4] Mannen er på joggetur.
I tillegg ca bryr ikke min mann seg da.Vi arver også av flere, men alikevel[emoji85] noe kan jeg jo lure unna som arvetøy men....[emoji23]
Da venter du litt jaDe to yngste sover og eldste er på vei i dusjen og han klarer seg selv.
Kunne ha lagt meg om jeg ønsket, men dersom jeg gjør det vil jeg bare våkne etter en times tid og ikke få sov før godt over midnatt. Dermed vil jeg bli like trøtt om ikke trøttere i morgen
Arver mye her også . Så er jeg shoppegal .Mine arver en god del. Mellomste mest (ja, og yngste etter henne da...)
Avventer særlig innkjøp til etter ferien med mindre de trenger sommertøy, erfaringsvis får vi med oss noen poser fra svigerfar. (hans to yngste er nemlig en gutt et år eldre enn vår og ei jente halvannet år eldre enn vår)
Jeg planlegger 100% igjen etterhvertOkeihåpe det går bra . Jeg eier gortsatt 100% , men kommer aldri til å jobbe det igjen.
Dyttet de to eldste i seng, sang for dem ercNå ble det stille her![]()
Det er ikke jegArver mye her også . Så er jeg shoppegal .
Nå ble det stille her![]()
I tillegg ca bryr ikke min mann seg da.
Og dessuten sier han "bare kjøp" om jeg lurer ;-)
Alle i seng her nå, til eldstens store fortvilelse...Da venter du litt ja
Her er alle tre i seng nå men se eldste sover nok ikke helt enda. Snart.
Går og legger meg igjen. Orker ikke sitte og se på alt jeg burde ha gjort, når jeg absolutt ikke er i form til å gjøre noe ><
Er skikkelig giddaløus...