Mellomste kjøper jeg minimalt til, hun har for mye. Og eldste... Vel. Han har nok.Hehe kimmer til å få problemer når de blur eldre her også kanskje![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mellomste kjøper jeg minimalt til, hun har for mye. Og eldste... Vel. Han har nok.Hehe kimmer til å få problemer når de blur eldre her også kanskje![]()
Hehe. Det gjør jeg med minste. De eldste vet SELV!
Ja, legge unger nå, ikke morTror nok den, men det er alt for tidlig enda
Hørtes bra utEn jobbdag til så 3 dager fri![]()
En jobbdag til så 3 dager fri![]()
Her har de alt for mye i grunnMellomste kjøper jeg minimalt til, hun har for mye. Og eldste... Vel. Han har nok.
Ja stemmer. Tilbake i 100%?Hørtes bra ut
(jeg har fri ut juli jeg da...)
Jeg er trolig her en del.
Skal prøve å få mannen til å prate ferie da, men vi får se
Mi yngste er barn nummer tre. Jeg finner frem tøy etter mellomste. Og etter min niese. Så om noe er nytt ser han det ikke.Jeg har en irriterende observant mann, som ser hvis tuppa har noe nytt[emoji28] Ellers røper farmor det neste gang vesla er der med det nye[emoji85]
Så utrolig deiligEn jobbdag til så 3 dager fri![]()
Vi får besøk som sover over fra tors til FreSå deilig[emoji2] Har noe noen planer?
90% i første omgang. Siden hun fikk 80% plass i bhg så ser vi hvordan der går utover høstenJa stemmer. Tilbake i 100%?
Ja korrekt . Dagvakt nå mandag og tirsdag. Så jobber jeg sen lørdag og dag SønSå utrolig deilig
Så jobbhelg etter det?
Mi yngste er barn nummer tre. Jeg finner frem tøy etter mellomste. Og etter min niese. Så om noe er nytt ser han det ikke.
Vi får besøk som sover over fra tors til Freellers håper vi på fint vær. Men ser dårlig ut
De to yngste sover og eldste er på vei i dusjen og han klarer seg selv.Ja, legge unger nå, ikke mor
Okei90% i første omgang. Siden hun fikk 80% plass i bhg så ser vi hvordan der går utover høsten
Håpe håpe. Har både by trampoline og basseng som må brukesSå koselig da[emoji2] Håpe det snur og blir fint da[emoji4]
Håpe håpe. Har både by trampoline og basseng som må brukes![]()
Trives med slike vakt rotering?Ja korrekt . Dagvakt nå mandag og tirsdag. Så jobber jeg sen lørdag og dag Søn