☆ Skravletråd Mai ☆

Mannen klager på at jeg handler for mye og skjemmer bort ungene ...hvem sendte 4 bilder fra handletur tidligere. Ene hadde han fått en stor dinosaur, andre spiste de bolle , tredje kjørte han lynet mcqueen bil og på siste lekte han med Brio togbane på lekebutikken :hilarious:
Hehe, bilder lyver ikke

Tusler inn her jeg. Har bare prøvd meg på skravletråd en gang tidligere, får se hvor lenge jeg henger med denne gangen ^^
Sitter her og manner meg opp til trening. Det blir bra når jeg kommer igang, men akkurat nå frister det mer med en dupp :P

Den dørstokkmila[emoji28] Her ble det mannen som kara seg på trening[emoji85] jeg burde så....! Hva trener du?

Det kan gå.

Om du ikke skal strikke eller gå lang tur da
Ikke tur i dag.
Mandager er den ene kvelden i uken jeg gjør ingenting.
Burde ha strikket da...
Bør bli ferdig med den dressen før Ulrik finner på at det går an å vokse litt :P

Mannen klager på at jeg handler for mye og skjemmer bort ungene ...hvem sendte 4 bilder fra handletur tidligere. Ene hadde han fått en stor dinosaur, andre spiste de bolle , tredje kjørte han lynet mcqueen bil og på siste lekte han med Brio togbane på lekebutikken :hilarious:
Høres fryktelig kjent ut :P

Ikke tur i dag.
Mandager er den ene kvelden i uken jeg gjør ingenting.
Burde ha strikket da...
Bør bli ferdig med den dressen før Ulrik finner på at det går an å vokse litt :P
Det med å vokse er jo en greie ja.

Men strikker du den til å passe nå i sommer? Jeg hadde heller tatt den litt større sånn til høsten?

Hehe[emoji16] fort gjort[emoji12]

Back
Topp