Ja [emoji4] ekstra tydelig med farget kake syns jeg daFarger sprer glede [emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja [emoji4] ekstra tydelig med farget kake syns jeg daFarger sprer glede [emoji7]
Frosker faktisk..Det gjorde kattene mine da også, det og frosker [emoji54] men 9 år siden og ene katten er borte, andre er 10 år så null jakt må samt har hvert innekatt i 2 år nå da [emoji6]
Ja, hun er fortsatt sko frelst, farlig å ha henne i en skobutikk for hun vil ha ALLE [emoji54]Det er jo fantastisk![]()
Håper du har fått sove godt nå [emoji173]️God morgen
Ble hjemmedag på meg, jeg trenger å sove
Trivelig med sånne [emoji7]Åh, herlig [emoji7][emoji7]
Har vært mye tull. På fredag møtte jeg endelig en nevrolog som får ting til å skje. Han ville legge meg inn, men jeg kunne velge om jeg ville komme på fredag eller ikke, da de ikke gjør noen særlige undersøkelser i helgen med mindre det er veldig akutt. Jeg valgte å bli hjemme å slappe av og heller ringe om det var noe, men det var visst dumt for nå ringte en dame og sa jeg hadde fått "tid" til å legges inn på onsdag klokken 13. Vet ikke om jeg skal grine eller le... Mange kokker, mye søl. Hadde antatt mandag, med tanke på at jeg godt kunne få være der i helgen. Så nå angrer jeg litt, for jeg er sliten og har vondt.Er du på vei inn nå, og sitter og venter, eller bare blitt innlagt og må vente ei uke?![]()
Du kan ikke ringe inn og "bruke" faktumet at du har vondt..? :/Har vært mye tull. På fredag møtte jeg endelig en nevrolog som får ting til å skje. Han ville legge meg inn, men jeg kunne velge om jeg ville komme på fredag eller ikke, da de ikke gjør noen særlige undersøkelser i helgen med mindre det er veldig akutt. Jeg valgte å bli hjemme å slappe av og heller ringe om det var noe, men det var visst dumt for nå ringte en dame og sa jeg hadde fått "tid" til å legges inn på onsdag klokken 13. Vet ikke om jeg skal grine eller le... Mange kokker, mye søl. Hadde antatt mandag, med tanke på at jeg godt kunne få være der i helgen. Så nå angrer jeg litt, for jeg er sliten og har vondt.
Ja men levende, lærte leksa ang katteluke ihvertfall [emoji23]Frosker faktisk..
Mus og fugl her. Ene katten til mamma (død nå) elsket komme med halve ekorn på døra. Hurra..!
Det blir vel som de andre gangene, at jeg må på legevakt å sjekke at hvordan trykket påvirker øynene og kroppens funksjoner. De vet jeg har vondt, og de vet at trykket er for høyt. Derfor skal jeg legges inn for masse undersøkelser, og senke trykket igjen. Jeg ringte inn, og snakket selvsagt med noen andre enn nevrologen jeg var hos og da ble det slik... Det er ikke farlig å gå slik til onsdag, og jeg må ringe ved forverring. Jeg er bare lei... De tar det seriøst, for det er jo ikke bra. Men så blir det så mange innblandet at det bare blir mølje.Du kan ikke ringe inn og "bruke" faktumet at du har vondt..? :/
Er så kjedelig med rot og tull![]()
Haha [emoji85] Hun har mye sko også da eller?Ja, hun er fortsatt sko frelst, farlig å ha henne i en skobutikk for hun vil ha ALLE [emoji54]
Skjønner detJeg skal inn, men må vente til onsdag. Pågangsmotet var ikke helt klar for akkurat det, hehe.
Haha. Uff. Fått inn levende fugl EN gang (den var ikke enkel å få tak i, du..), og levende mus 2 ganger. [emoji14]Ja men levende, lærte leksa ang katteluke ihvertfall [emoji23]
Mus var det oftest bare galleblæren igjen av, fugler føttene [emoji54]
Ikke så veldig men litt er bedre enn ingentingHåper du har fått sove godt nå [emoji173]️
BedritentDet blir vel som de andre gangene, at jeg må på legevakt å sjekke at hvordan trykket påvirker øynene og kroppens funksjoner. De vet jeg har vondt, og de vet at trykket er for høyt. Derfor skal jeg legges inn for masse undersøkelser, og senke trykket igjen. Jeg ringte inn, og snakket selvsagt med noen andre enn nevrologen jeg var hos og da ble det slik... Det er ikke farlig å gå slik til onsdag, og jeg må ringe ved forverring. Jeg er bare lei... De tar det seriøst, for det er jo ikke bra. Men så blir det så mange innblandet at det bare blir mølje.
Ja, Det var et passende ord [emoji23]Bedritent
Håper tiden går fort i alle fall!
Kan du spørre om å få snakke med han du var hos ?Det blir vel som de andre gangene, at jeg må på legevakt å sjekke at hvordan trykket påvirker øynene og kroppens funksjoner. De vet jeg har vondt, og de vet at trykket er for høyt. Derfor skal jeg legges inn for masse undersøkelser, og senke trykket igjen. Jeg ringte inn, og snakket selvsagt med noen andre enn nevrologen jeg var hos og da ble det slik... Det er ikke farlig å gå slik til onsdag, og jeg må ringe ved forverring. Jeg er bare lei... De tar det seriøst, for det er jo ikke bra. Men så blir det så mange innblandet at det bare blir mølje.
Å gå er hun ikke noe glad i enda, men klatre så mor får angst er greit..
![]()
Det klarer duNå er jeg jammen snart i mål selv. Men må lage noen tråder.
Så kjedelig. Hva feiler det henne?God dag[emoji4] Har dere en fin dag? Her ble det plutselig hjemme dag da snuppa er syk. Igjen[emoji17]