Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Nydelig [emoji7]Her ser du han skikkelig
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nydelig [emoji7]Her ser du han skikkelig
![]()
Er ikke lett, når man plutselig inntar skikkelig badeballfasong..!Det der er ikke lett altså [emoji23] Mannen måtte gjøre det meste for meg etter uke 30.
Uffda.. Får håpe det er noe ufarlig og lett å fikse :/Jeg håper ikke det. Eller. Jeg har jo høyt trykk i hodet da, og føler det holder. Men de er redd det ligger mer bak, så de skal ta masse undersøkelser. Men jeg føler meg ikke spesielt bra..
Den er dum. Og var det i går kveld og.. Og jeg et så sint og skuffet over helsevesenet. Fordi jeg er en som holder ut... Skal ikke dit før onsdag 13.00. Snakket med de i stad. Der har man igjen for å velge å være hjemme i helgen liksom. Da har man brått ikke vondt nok. Hadde jeg visst det så hadde jeg selvfølgelig dratt inn på fredag som nevrologen sa jeg kunne. Men 2 dager til, hva er vel det... Er bare sint og skuffa fordi alle disse dagene er tunge.Så godt da[emoji4]
Hvordan er formen din i dag?
Jaa. Han er en kul karNydelig [emoji7]
Nei så sant! [emoji23]Er ikke lett, når man plutselig inntar skikkelig badeballfasong..!
Ordner seg. Men jeg er møkk lei av å vente. Og når de vet det kan gå utover synsnerven, Så er det kjipt å vente..Uffda.. Får håpe det er noe ufarlig og lett å fikse :/
Juhu! Genseren min er ferdig ! Jeg er vond i fingra og armene nå. Tung å holde i slutten gitt.
I morgen er ny dag. Feste alle tråder og under armene da. Og dampe den da [emoji7]
Gleder meg stort til å prøve den hihi
Har ikke blitt logga av siden i går nå takkey være tapatalken. Bv appen er sletta gitt![]()
At det ikke skjer igjen tydeligvis å gjør det det må vi ringe 113Huff. Skummelt allikevel! Men hva tenker de videre?
God bedrinhGod dag[emoji4] Har dere en fin dag? Her ble det plutselig hjemme dag da snuppa er syk. Igjen[emoji17]
Så dårlig at du ikke får komme inn igjenDen er dum. Og var det i går kveld og.. Og jeg et så sint og skuffet over helsevesenet. Fordi jeg er en som holder ut... Skal ikke dit før onsdag 13.00. Snakket med de i stad. Der har man igjen for å velge å være hjemme i helgen liksom. Da har man brått ikke vondt nok. Hadde jeg visst det så hadde jeg selvfølgelig dratt inn på fredag som nevrologen sa jeg kunne. Men 2 dager til, hva er vel det... Er bare sint og skuffa fordi alle disse dagene er tunge.
Jeg skal inn, men må vente til onsdag. Pågangsmotet var ikke helt klar for akkurat det, hehe.Så dårlig at du ikke får komme inn igjen
God dagÅnei, stakars.. Åssen syk? God bedring!
Huff! Får helt vondt. Men han burde nesten snakket med legen om å kanskje ta en langtids ekg eller noe slikt. Kan være flimmer.At det ikke skjer igjen tydeligvis å gjør det det må vi ringe 113
Men ja det var helt grusomt når det sto på
Tror jeg på. Hadde en nymfeparakitt da jeg var liten. Fantastisk kompis!Jaa. Han er en kul kar![]()
Er du på vei inn nå, og sitter og venter, eller bare blitt innlagt og må vente ei uke?Ordner seg. Men jeg er møkk lei av å vente. Og når de vet det kan gå utover synsnerven, Så er det kjipt å vente..
Det gjorde kattene mine da også, det og frosker [emoji54] men 9 år siden og ene katten er borte, andre er 10 år så null jakt må samt har hvert innekatt i 2 år nå da [emoji6][emoji23]
Kattene mine elsker jo fugler og sånt. Ikke så lenge siden en av dem kom stolt drassende på en halvsvær fugl. [emoji14]
Stakars. Håper det går raskt over [emoji173]Feber og snørr[emoji53] har egentlig vært i litt dårlig form i helga, men uten feber. I dag kom feberen også. Takk[emoji173]️
Åh, herlig [emoji7][emoji7]Tror jeg på. Hadde en nymfeparakitt da jeg var liten. Fantastisk kompis!![]()