☆ Skravletråd Mai ☆

Her ser du han skikkelig :)
d530b1e043817de39e087150b7357559.jpg
Nydelig [emoji7]

Jeg håper ikke det. Eller. Jeg har jo høyt trykk i hodet da, og føler det holder. Men de er redd det ligger mer bak, så de skal ta masse undersøkelser. Men jeg føler meg ikke spesielt bra..
Uffda.. Får håpe det er noe ufarlig og lett å fikse :/

Så godt da[emoji4]
Hvordan er formen din i dag?
Den er dum. Og var det i går kveld og.. Og jeg et så sint og skuffet over helsevesenet. Fordi jeg er en som holder ut... Skal ikke dit før onsdag 13.00. Snakket med de i stad. Der har man igjen for å velge å være hjemme i helgen liksom. Da har man brått ikke vondt nok. Hadde jeg visst det så hadde jeg selvfølgelig dratt inn på fredag som nevrologen sa jeg kunne. Men 2 dager til, hva er vel det... Er bare sint og skuffa fordi alle disse dagene er tunge.

Juhu! Genseren min er ferdig ! Jeg er vond i fingra og armene nå. Tung å holde i slutten gitt.

I morgen er ny dag. Feste alle tråder og under armene da. Og dampe den da [emoji7]

Gleder meg stort til å prøve den hihi

Hurra, så flink du har vært[emoji1]

Den er dum. Og var det i går kveld og.. Og jeg et så sint og skuffet over helsevesenet. Fordi jeg er en som holder ut... Skal ikke dit før onsdag 13.00. Snakket med de i stad. Der har man igjen for å velge å være hjemme i helgen liksom. Da har man brått ikke vondt nok. Hadde jeg visst det så hadde jeg selvfølgelig dratt inn på fredag som nevrologen sa jeg kunne. Men 2 dager til, hva er vel det... Er bare sint og skuffa fordi alle disse dagene er tunge.
Så dårlig at du ikke får komme inn igjen

At det ikke skjer igjen tydeligvis å gjør det det må vi ringe 113
Men ja det var helt grusomt når det sto på
Huff! Får helt vondt. Men han burde nesten snakket med legen om å kanskje ta en langtids ekg eller noe slikt. Kan være flimmer.

Ordner seg. Men jeg er møkk lei av å vente. Og når de vet det kan gå utover synsnerven, Så er det kjipt å vente..
Er du på vei inn nå, og sitter og venter, eller bare blitt innlagt og må vente ei uke? :o

[emoji23]
Kattene mine elsker jo fugler og sånt. Ikke så lenge siden en av dem kom stolt drassende på en halvsvær fugl. [emoji14]
Det gjorde kattene mine da også, det og frosker [emoji54] men 9 år siden og ene katten er borte, andre er 10 år så null jakt må samt har hvert innekatt i 2 år nå da [emoji6]

Back
Topp