God morgen, MusemorGod morgen jenter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen, MusemorGod morgen jenter
Farger sprer glede [emoji7]Jupp, glad den ikke ble svart for ungene var jo mest opptatt av fargene [emoji23]
What? Går det ann da? Disney? [emoji87]Aldri vært tegnefilm menneske selv så det går helt fint[emoji23]
God morgenGod morgen jenter
Tittei! Prøvd å dampe meg selv i badekaret litt. Nå er det på tide å boltre seg i serier [emoji14]
Har dere hatt en fin søndag?
Her har det vært full fart, men en veldig koselig dag[emoji4]
For en utrolig flott kveld det var å gå tur på![]()
God kveld damer, bursdagsfeiring idag også idag, mange venninner da og ei venninne var her med meg sånn fikk hjelp med oppvask osv [emoji7]
Gikk meg en tur etterpå og kon hjem til sovende barn så helt perfekt [emoji16]
Ungene likte kaka da [emoji6]
![]()
Klatring er gøyÅ gå er hun ikke noe glad i enda, men klatre så mor får angst er greit..
![]()
Det er jo fantastiskHehe storesøsteren på den alderen var alltid lett å finne, hun var med skoene og beundret dem held tiden [emoji23]
God morgen. Alt bra?God morgen jenter
JaMorsomme dyr, egentlig..!![]()
God morgen musemorGod morgen jenter
Det der er ikke lett altså [emoji23] Mannen måtte gjøre det meste for meg etter uke 30.Heldigvis ikke sååå ille enda. Jeg fikk såvidt til å klippe dem for to uker siden eller noe. Men da måtte jeg bøye hele beinet sidelengs, og så egentlig ingenting..
Jeg håper ikke det. Eller. Jeg har jo høyt trykk i hodet da, og føler det holder. Men de er redd det ligger mer bak, så de skal ta masse undersøkelser. Men jeg føler meg ikke spesielt bra..Sykehuset..? Veldig dårlig..? :/
Jaa. Men hun er så klumsete :/Klatring er gøy
Godt for deg det KenguGod morgen
Ble hjemmedag på meg, jeg trenger å sove
Hun er ikke klokWhat? Går det ann da? Disney? [emoji87]