☆ Skravletråd Mai ☆

Fordi, pappa (som jeg leier av nå), må rive hele stueveggen. Kommer vann inn vinduet og ned i veggen ved regn.. På heftige dager blir veggen helt myk, og det renner vann inn vinduet i etg under.. Mistenker sopp i veggen og..

Så. Jeg orker ikke bo her med nyfødt baby med mulig soppinfeksjon i veggen, og heller ikke med hamring i stua hele sommer. [emoji14]
Hadde flyttet fort da jeg også ja! Huff

God kveld damer, bursdagsfeiring idag også idag, mange venninner da og ei venninne var her med meg sånn fikk hjelp med oppvask osv [emoji7]

Gikk meg en tur etterpå og kon hjem til sovende barn så helt perfekt [emoji16]

Ungene likte kaka da [emoji6]
013941aa7aa446ce0592db9cdd382215.jpg
Så kul kake [emoji7] Klart de likte den godt :D

Juhu! Genseren min er ferdig ! Jeg er vond i fingra og armene nå. Tung å holde i slutten gitt.

I morgen er ny dag. Feste alle tråder og under armene da. Og dampe den da [emoji7]

Gleder meg stort til å prøve den hihi

Tatt en runde pussing i dag og, siden været er fint.. Og vi fikk låne pussemaskin. Nå er jeg full av sagmask, og lillefingeren har låst seg.
Føler meg fremdeles ikke frisk heller, men.. Var så godt å være ute likevel!
Flink du er :) Ikke overdrive da.

Juhu! Genseren min er ferdig ! Jeg er vond i fingra og armene nå. Tung å holde i slutten gitt.

I morgen er ny dag. Feste alle tråder og under armene da. Og dampe den da [emoji7]

Joho, gleder meg til bilde imorges da [emoji6]

Hadde flyttet fort da jeg også ja! Huff
Ikke sant [emoji14]
Ikke så gode leiemuligheter her, men fant endelig et som vi kanskje får kjøpe når vi får lån [emoji7]

Hvilken genser? :)

Herlig :D Lillemor har min fra jeg var liten. Pusset og malt, ble som ny.
Ja, denne er vel en 20 år gammel eller noe. Mamma kjøpte den brukt til lillebror (som nå blir 16), også fikk jeg den til L. Om jeg husker riktig.. Blir nok bra etter maling osv! Ganske slitt nå i alle fall! [emoji14]

Back
Topp