Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo takk. Ikke middag riktig enda. Ovnsbakt torsk med pestoDa hadde du sklidd rett inn her[emoji12]
Kos deg med fisken!
Så fint . Venter spent på ringblomstee selvSom lovet i går, bilde av bedet så langt.
Det er sådd frø av ringblomster der det bare er jord. Spent på å se etterhvert.![]()
Åååh, det blir flott!Som lovet i går, bilde av bedet så langt.
Det er sådd frø av ringblomster der det bare er jord. Spent på å se etterhvert.![]()
Håper det.Åååh, det blir flott!![]()
Når sådde du? Jeg føler jeg er veldig sent uteSå fint . Venter spent på ringblomstee selv
Jepp. Og det var fint siden uttaket til hageslangen ikke virker.Da får ihvertfall blomstene dine vann[emoji12]
Blir litt sånn når noe tar opp hverdagen veldig. Men i utgangspunktet er jeg en positiv person![]()
Skal prøve å være litt hos kusina mi så se små får lekt litt. Foreløpig tilsier formen helsevesen, men vil prøve å nyte sola litt [emoji173] Og lille trenger input![]()
Ja [emoji173]️Koser meg glugg i hjel med de sjarmtrolla . De har også en halvbror på 14år![]()
14 dager siden . Begynt å komme oppNår sådde du? Jeg føler jeg er veldig sent ute
7-10 dager sto det vel, avhengig av temperatur. Så. Jeg får bare vente14 dager siden . Begynt å komme opp
Det er braSkjønner det[emoji4]
Jupp hadde jeg aldri trodd såSå bra da[emoji2]
Skikkelig søtVis vedlegget 225925 Vis vedlegget 225926 Åhh så søt . Veldig fristende å bestille denne til frøkna