Hjelper ikke det hellerHm.. Anmelder det..? Går ikke det an..? Selv om det gjelder barn. Setter sikkert en større støkk i foreldrene i alle fall, om politiet kommer på døra..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjelper ikke det hellerHm.. Anmelder det..? Går ikke det an..? Selv om det gjelder barn. Setter sikkert en større støkk i foreldrene i alle fall, om politiet kommer på døra..?
Hørtes digg utOi, mannen glemte å vekk meg i dag.
Jeg våknet kl 11:38![]()
Veldig kosSå koselig med dyr[emoji4] og kjekt å være med besteforeldre da[emoji2] har sikkert spurt om det før, men hvor gamle er barna dine?
Så kjedelig.. :/Hjelper ikke det heller
Sorry ! Har ikke kommet inn på den kontoen på over 4 år. Rart at tapatalken tok den da [emoji23][emoji23]Ajaj, jeg som tenkte vi hadde fått et nytt fjes i skravletråden [emoji28]
Gjorde jeg også. Er det ikke herlig? [emoji56]Oi, mannen glemte å vekk meg i dag.
Jeg våknet kl 11:38![]()
Haha, så merkelig...! [emoji14]Sorry ! Har ikke kommet inn på den kontoen på over 4 år. Rart at tapatalken tok den da [emoji23][emoji23]
Blir litt sånn når noe tar opp hverdagen veldig. Men i utgangspunktet er jeg en positiv personSyns du har lov til å klage litt jeg da[emoji173]️ sikkert godt å få det ut[emoji4]
Hun har heldigvis pappa også [emoji171] Men vondt når hun reagerer på det da. I natt har formen vært såppass at vi ser an i kveld om vi ringer sykehuset, og kaster inne håndklet.Skjønner det men ikke ha det kjære deg
DeiligGod morgen [emoji173]️Fikk sove til halv ni, fantastisk !![]()
Jupp stemmer
Ikke så rart egentlig [emoji23]Gjorde nok det[emoji23]
Desverre. Men sov litt på morranHåper du har hatt en fin natt[emoji1]
Vel jeg sendte en krass melding tilbake
Min kjære gir visst beskjed til foreldre men jeg vet jo hvordan det ender
Si det du
Hun får gjøre som hun vil den der
Da er det litt mer å henge fingrene i ja! Må planlegges på en annen måte også når hagen skal bli såpass stor![]()
Skal prøve å være litt hos kusina mi så se små får lekt litt. Foreløpig tilsier formen helsevesen, men vil prøve å nyte sola litt [emoji173] Og lille trenger inputHva er planen for dagen?[emoji4]
Skal prøve å være litt hos kusina mi så se små får lekt litt. Foreløpig tilsier formen helsevesen, men vil prøve å nyte sola litt [emoji173] Og lille trenger inputHva er planen for dagen?[emoji4]
Yep [emoji14] det var NOE som dinglet mellom føttene, så vi håper på det er gutt [emoji28][emoji28]
Ja, det er detGodt er det, egentlig. Begynner bli ganske klar for at han skal komme.. Han må bare gro seg ferdig først [emoji14]