☆ Skravletråd Mai ☆

Er så forbanna at jeg snart klikker
Hva gjør man med stygge meldinger på sms når det ikke nytter å snakke med foreldra?

Da hadde jeg røsket tak i barna det gjelder og tatt en alvorsprat![emoji35]
Og byttet telefonnr på mobilen slik at de ikke får sendt meldinger!
Makan![emoji26]

Da hadde jeg røsket tak i barna det gjelder og tatt en alvorsprat![emoji35]
Og byttet telefonnr på mobilen slik at de ikke får sendt meldinger!
Makan![emoji26]
Vel jeg sendte en krass melding tilbake
Min kjære gir visst beskjed til foreldre men jeg vet jo hvordan det ender

Da er dere jo godt i rute[emoji1]
Tomta her er på 7-8 mål[emoji15] skal ikke ha hage på alt, men ca 2 mål..
Da er det litt mer å henge fingrene i ja! Må planlegges på en annen måte også når hagen skal bli såpass stor:)

Hva gjør man med stygge meldinger på sms når det ikke nytter å snakke med foreldra?

Hva er det med folk[emoji35][emoji35] hvordan er det du vil unga dine skal bli da du gir uttrykk for at slik oppførsel er akseptabelt og greit[emoji15][emoji43]

Hun er da vel ikke gammel nok til at hun burde kaste bort bsu-beløpene enda? Boligsparing for barn frem til til begynner å betale skatt!
Det er en type.. "start bsu" het den vel. Sparebank 1 sin versjon av bsu 2.0. Den som IKKE er forbundet med skattelette.. Jeg laget en sånn selv og, til i tilfelle jeg går over de 25 000 på vanlig bsu. Men hvordan kaste bort tenker du på? Jeg for min del sparer i bsu akkurat nå, men hadde jo vært myyye kjekkere for meg om den hadde vært full sånn at jeg kunne kjøpe hus..
Og for L sin del er det jo ikke snakk om mange tusen i året heller.. Må jo spare 25 000 i året i 12 år for å fylle den helt opp, evt (eller 10 år på startbsu). Jeg rekker ikke fylle opp min helt, uansett.. Og hun for sin del rekker kanskje få inn.. 1-2 årskvoter før hun får skattbar inntekt. I beste fall [emoji14]

Hehe, ganske klart med andre ord[emoji6] siste innspurt da[emoji2]
Yep [emoji14] det var NOE som dinglet mellom føttene, så vi håper på det er gutt [emoji28][emoji28]
Ja, det er det :D Godt er det, egentlig. Begynner bli ganske klar for at han skal komme.. Han må bare gro seg ferdig først [emoji14]

Hm.. Anmelder det..? Går ikke det an..? Selv om det gjelder barn. Setter sikkert en større støkk i foreldrene i alle fall, om politiet kommer på døra..?

Oi, mannen glemte å vekk meg i dag.
Jeg våknet kl 11:38 :P

Back
Topp