Skru sammen skrivebord
Få på plass teppet
Vaske klær
Innredning av gutterom?[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skru sammen skrivebord
Få på plass teppet
Vaske klær
La oss håpe detDe tar heldigvis ofte feil[emoji12]
Er så forbanna at jeg snart klikker
Hva gjør man med stygge meldinger på sms når det ikke nytter å snakke med foreldra?
Ja, enten det, eller jente med ekstraorgan [emoji14]Vet du at det er en gutt også eller? Langt er du på vei?
Jupp stemmerInnredning av gutterom?[emoji2]
Vel jeg sendte en krass melding tilbakeDa hadde jeg røsket tak i barna det gjelder og tatt en alvorsprat![emoji35]
Og byttet telefonnr på mobilen slik at de ikke får sendt meldinger!
Makan![emoji26]
Da er det litt mer å henge fingrene i ja! Må planlegges på en annen måte også når hagen skal bli såpass storDa er dere jo godt i rute[emoji1]
Tomta her er på 7-8 mål[emoji15] skal ikke ha hage på alt, men ca 2 mål..
Er så forbanna at jeg snart klikker
Hva gjør man med stygge meldinger på sms når det ikke nytter å snakke med foreldra?
Det er en type.. "start bsu" het den vel. Sparebank 1 sin versjon av bsu 2.0. Den som IKKE er forbundet med skattelette.. Jeg laget en sånn selv og, til i tilfelle jeg går over de 25 000 på vanlig bsu. Men hvordan kaste bort tenker du på? Jeg for min del sparer i bsu akkurat nå, men hadde jo vært myyye kjekkere for meg om den hadde vært full sånn at jeg kunne kjøpe hus..Hun er da vel ikke gammel nok til at hun burde kaste bort bsu-beløpene enda? Boligsparing for barn frem til til begynner å betale skatt!
Ble ikke mye pussing. Har ikke mer pussepapir, og det var veeeldig varmt ute..Så bra da
Ja, enten det, eller jente med ekstraorgan [emoji14]
Passerer 30 uker i morgen![]()
Si det duHva er det med folk[emoji35][emoji35] hvordan er det du vil unga dine skal bli da du gir uttrykk for at slik oppførsel er akseptabelt og greit[emoji15][emoji43]
Ja, ikke så trivelig å bo i. [emoji14]Oi da![emoji15] da skjønner jeg dere flytter! Det er jo skummelt![emoji13]
Takk.God bedring[emoji4]
Ikke så veldig, dessverre. :/Håper det er bedre i dag
Uff da så kjiptIkke så veldig, dessverre. :/
Yep [emoji14] det var NOE som dinglet mellom føttene, så vi håper på det er gutt [emoji28][emoji28]Hehe, ganske klart med andre ord[emoji6] siste innspurt da[emoji2]
Hm.. Anmelder det..? Går ikke det an..? Selv om det gjelder barn. Setter sikkert en større støkk i foreldrene i alle fall, om politiet kommer på døra..?Er så forbanna at jeg snart klikker
Ajaj, jeg som tenkte vi hadde fått et nytt fjes i skravletråden [emoji28]Ja [emoji23][emoji23]