☆ Skravletråd Mai ☆

Tittei! Prøvd å dampe meg selv i badekaret litt. Nå er det på tide å boltre seg i serier [emoji14]

Har dere hatt en fin søndag?
Her har det vært full fart, men en veldig koselig dag[emoji4]

Har dere hatt en fin søndag?
Her har det vært full fart, men en veldig koselig dag[emoji4]
Helt greit her. Fint vær, prøvd å pusse på stolen min.. Fikk låne pussemaskin av stepappa, hjalp en del. [emoji14]

For en utrolig flott kveld det var å gå tur på :)

God kveld damer, bursdagsfeiring idag også idag, mange venninner da og ei venninne var her med meg sånn fikk hjelp med oppvask osv [emoji7]

Gikk meg en tur etterpå og kon hjem til sovende barn så helt perfekt [emoji16]

Ungene likte kaka da [emoji6]
013941aa7aa446ce0592db9cdd382215.jpg

Å jeg savner badekar og det er det i huset vi ser på [emoji173]️
Stort badekar her. Veldig dypt. Får plass til hele meg under vann om jeg vil :o
Kommer til å savne det når vi flytter. Aner ikke om det er dusj eller badekar der [emoji33]

God kveld damer, bursdagsfeiring idag også idag, mange venninner da og ei venninne var her med meg sånn fikk hjelp med oppvask osv [emoji7]

Gikk meg en tur etterpå og kon hjem til sovende barn så helt perfekt [emoji16]

Ungene likte kaka da [emoji6]
013941aa7aa446ce0592db9cdd382215.jpg
Så veldig godt ut! Flott du fikk hjelp:D

Stort badekar her. Veldig dypt. Får plass til hele meg under vann om jeg vil :o
Kommer til å savne det når vi flytter. Aner ikke om det er dusj eller badekar der [emoji33]
Hvorfor skal dere flytte da [emoji54]
Høres herlig ut med så stort badekar, der vi ser etter har ikke så stort men det er stort nok [emoji6]

Hvorfor skal dere flytte da [emoji54]
Høres herlig ut med så stort badekar, der vi ser etter har ikke så stort men det er stort nok [emoji6]
Fordi, pappa (som jeg leier av nå), må rive hele stueveggen. Kommer vann inn vinduet og ned i veggen ved regn.. På heftige dager blir veggen helt myk, og det renner vann inn vinduet i etg under.. Mistenker sopp i veggen og..

Så. Jeg orker ikke bo her med nyfødt baby med mulig soppinfeksjon i veggen, og heller ikke med hamring i stua hele sommer. [emoji14]

Back
Topp