Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Endelig kom sola i dag å. Herlig å sitte ute i varmen nå [emoji16][emoji16]
Hørtes helt fantastisk utJeg har vært med noen venninner og barna deres, begge er født to dager etter mi, en tur i byen[emoji2] kjempekoselig dag[emoji4]
Det er jo viktig at du tar vare på deg selv også[emoji4]
Kino, tivoli, ikea og nå Peppes. Fin fin dag for meg og kb
Ja så da ut som han taklet det ganske braRett nok mente mannen at han ikke visste helt hva han skulle gjøre, men han fikk da gjort ganske så mye. Fornøyd jeg!
Så greit[emoji4] mangler da og se noe. Episoder av den vi[emoji15]
Helt fantastisk[emoji1][emoji1] blir så glad!!
Veldig deilig å sove ut ja
Hihi ja her i huset har vi en greie på at *ja det er vel fiksa til jul* . Ting tar litt tid her og!![]()
Hørtes helt fantastisk utJa, har ikke annet valg. Men ikke så lett for henne å forstå [emoji171]
Hva har dere gjort i dag jenter? Vi har vært hjemme, men en liten tur ute å spist is i finværet. Ellers grillet mannen middag til oss. Han og lille koste koste seg veldig, hun er veldig glad i grillmat og kjøtt hehe. Jeg har dårlig matlyst så orket en bit av pølsa før jeg ga meg. Nå prøver mannen å få lille til å sove, får dårlig samvittighet for at jeg ikke orker så mye med henne om dagen... :/
Er utrolig spennende nå![emoji1]
Så godt å høre [emoji173]️
Greit nok her, etter forholdene. Skal flytte snart, og er ikke i sånn kjempegod form, sånn sett. Men det går greit![]()
Jepp. En sommerdag, 20 grader!
Jepp. Flink mann og jeg har fått satt ned litt blomster også etter at han ga seg
Det finner han visst stadig
Ja ikke sant! Så i år har jeg bestemt meg for å faktisk gjøre de tingene vi alltid sier at vi skal gjøre og så langt går det veldig bra og kjennes supertOgså går vi å irriterer oss over den grusomme "hagen" liksom[emoji23]
Koko! Er jo bare å få ut fingeren![emoji85][emoji13]

Vi leier bare, skal flytte noen km bort. Er sopp i veggen her. Antar vi. Renner vann inn vinduet, hele veggen blir da bløt, også renner det ned til etg under. Vokser mugg/sopp opp i vinduskarmen der og.. Hele veggen må altså byttes i sommer, og vi vil verken bo med sopp i veggen, eller bo her mens noen bygger på stueveggen...Har dere kjøpt nytt eller flytter du?[emoji4]
Åh høres så fint ut!Kino, tivoli, ikea og nå Peppes. Fin fin dag for meg og kb