☆ Skravletråd Mai ☆

Jeg har vært med noen venninner og barna deres, begge er født to dager etter mi, en tur i byen[emoji2] kjempekoselig dag[emoji4]
Det er jo viktig at du tar vare på deg selv også[emoji4]
Hørtes helt fantastisk ut :D Ja, har ikke annet valg. Men ikke så lett for henne å forstå [emoji171]

Veldig deilig å sove ut ja:)
Hihi ja her i huset har vi en greie på at *ja det er vel fiksa til jul* . Ting tar litt tid her og!:hilarious:

Også går vi å irriterer oss over den grusomme "hagen" liksom[emoji23]
Koko! Er jo bare å få ut fingeren![emoji85][emoji13]

Hørtes helt fantastisk ut :D Ja, har ikke annet valg. Men ikke så lett for henne å forstå [emoji171]

Der var det, til tross for at det var så surt.
Nei,og det er sikkert veldig vondt å se[emoji20][emoji171] håper virkelig dem finner noe som er lett og fikse så du og dere slipper dette stort lenger[emoji8]

Hva har dere gjort i dag jenter? Vi har vært hjemme, men en liten tur ute å spist is i finværet. Ellers grillet mannen middag til oss. Han og lille koste koste seg veldig, hun er veldig glad i grillmat og kjøtt hehe. Jeg har dårlig matlyst så orket en bit av pølsa før jeg ga meg. Nå prøver mannen å få lille til å sove, får dårlig samvittighet for at jeg ikke orker så mye med henne om dagen... :/

Jeg har hatt kosedag med gutta i sola[emoji1]
Håper formen din snart er bedre[emoji4]

Også går vi å irriterer oss over den grusomme "hagen" liksom[emoji23]
Koko! Er jo bare å få ut fingeren![emoji85][emoji13]
Ja ikke sant! Så i år har jeg bestemt meg for å faktisk gjøre de tingene vi alltid sier at vi skal gjøre og så langt går det veldig bra og kjennes supert :joyful:

Har dere kjøpt nytt eller flytter du?[emoji4]
Vi leier bare, skal flytte noen km bort. Er sopp i veggen her. Antar vi. Renner vann inn vinduet, hele veggen blir da bløt, også renner det ned til etg under. Vokser mugg/sopp opp i vinduskarmen der og.. Hele veggen må altså byttes i sommer, og vi vil verken bo med sopp i veggen, eller bo her mens noen bygger på stueveggen...

Back
Topp