☆ Skravletråd Mai ☆

Går bra her
Med deg?
Godt å høre! Akkurat nå går det greit. Har bittelitt overskudd til å klare å få gjort -noe- i dag, så bedriver å pusser litt på en stol.

Mannen ordner blomsterbed til meg :-)
0322224121393a1be0c1d46455b07a38.jpg
Woow. Det ble fint! Så ut som mye jobb

Så bra at mannen hjelper til:) Syns du har gjort en hel del jeg, det er jo tross alt lørdag:happy:

Signer at man blir raskt sulten! Føler jeg går rundt og rumler hele tiden uansett hvor ofte jeg spiser:hilarious:

"hjelper til" ja [emoji23]
Det er vel heller jeg som hjelper til.. Av og til. [emoji14]
Gode gubben [emoji173]️

Haha :D
Blir litt sånn. Verre i starten av graviditeten, synes jeg, da. Du var ganske nygravid, synes jeg at jeg leste? :D

"hjelper til" ja [emoji23]
Det er vel heller jeg som hjelper til.. Av og til. [emoji14]
Gode gubben [emoji173]️

Haha :D
Blir litt sånn. Verre i starten av graviditeten, synes jeg, da. Du var ganske nygravid, synes jeg at jeg leste? :D
hehe. så bra :D

Er ganske ny i gamet ja 6+2 i dag;) Det gir seg sikkert mer etterhvert:)

hehe. så bra :D

Er ganske ny i gamet ja 6+2 i dag;) Det gir seg sikkert mer etterhvert:)
Ja, veldig kjekt. Han er flink, og enda flinkere nå som jeg ikke kan hjelpe til. Datteren min på sju gjør gjerne mer enn meg for tiden..

Gratulerer ;). Herlig følelse!

Ja, veldig kjekt. Han er flink, og enda flinkere nå som jeg ikke kan hjelpe til. Datteren min på sju gjør gjerne mer enn meg for tiden..

Gratulerer ;). Herlig følelse!
Det er bra, at de passer på deg :happy:

Herlig følelse ja! Fremdeles litt uvirkelig:joyful:

Oj, her snakker vi skikkelig blomsterbed ja! Så fint det blir :) Planer om hva du skal plante der?
Jeg har satt ned stemor langs kanten fremme og noen margeritter nærmest trappa. Skal så ringblomster på resten tror jeg.

Til høsten skal jeg sette ned løk av krokus og påskeliljer og på sikt også noen stauder

Det var fire eviggrønne, triste busker der som jeg fikk revet bort i fjor, så grodde det igjen med ugress og gress, i dag har vi luket og hatt på jord :-)

Woow. Det ble fint! Så ut som mye jobb
Noe jobb var det ja. Så jeg er glad han har hjulpet meg så mye. Jeg har bare luket litt, liksom....også plantet litt og skal så mer etter at himmelen har vannet i morgen for hageslangen virker ikke og grenser for hvor mye vann jeg orker bære ut

Back
Topp