Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos dere masseKlar for kino her
Ja, ble det jeg orka i dagBra vi er flere! og syns dere gjorde helt rett som dro å spiste is!![]()
Ha det moro!Klar for kino her
Kos dere!Klar for kino her
Så koseligJa, ble det jeg orka i dagLille er fornøyd.
God morgenha en fin lørdag godtfolk!
[emoji173]️
Hadde en haug på kjøkkenet fra i går kveld som jeg er ferdig med nå, og så har jeg en god del klær på soverommet og badet som må tas..
Bra vi er flere som blir litt gretne når vi er sultne!hjelper ikke akkurat med hormoner involvert heller...
![]()
Gjør på i dag ?Takk, det samme![emoji173]️
God morgen! Skal man finne på i dag da tro??
Hvordan er formen din Skrømt (Vimsa) ??
Så bra at mannen hjelper tilHeh. Jeg og har en del "burde gjort". Men.. Dårlig form, så mannen tar mestparten [emoji28]
Har satt på en maskin med klær, tatt ut av oppvaskmaskinen og holder på å pusse forsiktig på tripptrappstolen. Mer enn det tror jeg ikke jeg orker begi meg ut på i dag [emoji14]
Nei, hormoner hjelper dårlig der [emoji23]
Er sånn uansett her, da. [emoji14] Bare at man blir mye fortere sulten med hormoner...!

God morgen alle sammen
Kino med kb i dag, før det tenkte jeg å rydde ferdig badet, kb får muligens besøk av kjæresten om hun rakk det før hyttetur
Det kommer du til
Hm. Hele 9 km..? Tar vel 7-8 minutter med bil, i 70km/t [emoji14] ca.Ahh . Flytte langt?
Neida er nok ikke altsåhar spiral Hehr .
Åå det hørtes ordentlig koselig ut!God ettermiddag[emoji1]
Vi har skikkelig kosedag, jeg og de to eldste barna[emoji173]️ først tivoli så bestilte vi pizza! En herlig dag[emoji1]
Sånn en lørdag burde være Richard stork
Oj, her snakker vi skikkelig blomsterbed ja! Så fint det blirMannen ordner blomsterbed til meg![]()
![]()
Nice! Den var veldig flott. Jeg satser på "en neste gang", heller. Er så pumpa for energi for tiden at det er ikke såå mye til overs for skravling [emoji14]Over 1.500 innlegg slik at jeg kan vinne den vesken