☆ Skravletråd Mai ☆

God morgen.

Brått morgen da røykvarsleren på gjesterommet slo ut. Den som lå uten batteri så vi satte i et og hang opp før svigermor kom. Jeg kom akkurat på hvorfor den lå uten batteri...

God dag[emoji2]
Oi, det var en brå måte å våkne på!

God morgen! Skal man finne på i dag da tro??

Hvordan er formen din Skrømt (Vimsa) ??
God morgen. Ut i det fine været kanskje?

Takk som spør :) Formen er overkommelig med smertestillende. Det er litt ubehagelig, og slitsomt, men målet og håpet er å kunne være hjemme til mandag i allefall. Det hjalp også med medisiner for hjertet, pulsen holder seg nå under 100.

Planer i helgen?

Fått ryddet begge badskapene og badene
Nå er det faktisk bare siste rest av soverommet før vi har tatt alt inne
Jeg trodde det stod barskapene først [emoji23] Du er såååå flink. Jeg må snart begynne på rommet til lillemor. Eller. Edit. Først må de fikse hodet mitt. Er så mye jeg vil!

Lå og dro meg helt til 12 i dag! :eek: det var lenge siden, men trengte det etter en hektisk uke.
Mannen jobber så i dag er planen å få ryddet litt her hjemme, og kanskje få strikket litt mer på babysettet jeg har begynt på :)

Er det ikke typisk.
Har litt dårlig tid og må ut og handle litt.
Nesten ferdig med å finne det jeg skal ha og så går brannalarmen i butikken

Så deilig å få gjort litt i hagen[emoji1]
Ja, det var veldig godt å få litt unna :) Har ikke den største hagen men koselig å holde på med det lille man har da ;)
Planen er å få hagen ferdig i løpet av sommeren. Vi kjøpte i fjor i august så den ble satt på vent til nå:)

Back
Topp