Over 1.500 innlegg slik at jeg kan vinne den veskenDet klarer du nok lett![]()
Hva er målet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Over 1.500 innlegg slik at jeg kan vinne den veskenDet klarer du nok lett![]()
Hva er målet?
Jeg sitter og venter på toget [emoji4]Hvor er folk henne i dag da?? Er jeg alene her inne??
På den andre siden.Er det ikke typisk? Ungene har ikke tid til oss.
Mine gikk ut klokka ti og har allernådingst vært inne på do....
Nei har vel ikke snakket eller nevnt det noe særlig . TakkUff da, det viste jeg ikke.
Klem
Mhm . Jeg vil aller helst ha veskenNautral-premien og veska og... Husker ikke hva annet, må sjekke
Skjønner. Hvor langt er du på vei ?Ja helt klart! Gikk noen runder før vi bestemte oss for å prøve oss på førstemann også i forbindelse med jobbsituasjon og at de er ganske ustabilt for hans del. Men nå fikk jeg meg fast så da går det bedre![]()
Det gjør det ikke mindre vondt.Nei har vel ikke snakket eller nevnt det noe særlig . Takk [emoji173]️
Helt klart.På den andre siden.
Det er utrolig bra de er ute da
Var ikke planlagt , men selvsagt velkommen når det først skjeddeDet gjør det ikke mindre vondt.
Planlagt eller ikke.
Var du langt på vei?
Da er tråden laget på genereltGod idé. Lyst til å lage en du? Eller skal jeg lage en?
er 6+2 i dagSkjønner. Hvor langt er du på vei ?
Så koseliger 6+2 i dag![]()
Takker ikke nei, men kanskje heller neutal. Tror ikke jeg kommer til 1500Mhm . Jeg vil aller helst ha vesken
Vesken er i såfall gave til min søsterTakker ikke nei, men kanskje heller neutal. Tror ikke jeg kommer til 1500
Ja det er veldig koselig! Satt i 4.pp så veldig glade for det!Så koselig![]()

Bygger seg opp her og. Vi dro å spiste is.Har en haug med klasvask og oppvask jeg må ta tak i... Så mye koseligere å skravle her inne!![]()
KoseligJa det er veldig koselig! Satt i 4.pp så veldig glade for det!![]()
Da håper jeg du fikk slappet av litt for deg selvDa er jeg ferdig sminket og skiftet en time før jeg må dra.
Hadde planer om å kose med ungene, men de er opptatte med andre ting...
HeiGod ettermiddag!
Lenge siden jeg har vist meg i skravletrådene nå [emoji85]
Hvordan går det med alle sammen?
400 eller noe her.Mangler nå bare 100 små innlegg![]()