☆ Skravletråd Mai ☆

Hvor mange forskjellig brukere pleier egentlig å være innom denne skrsvletråden? Noen som har en ca oversikt? Hadde vært gøy å funnet ut av [emoji16]

Det skjedde noe rart noe med siden her.. jeg fikk opp at siste innlegg i denne tråden var postet for 5 timer siden. Det var rart. Den hersens appen altså!! [emoji35] [emoji35] [emoji35]
Hm.. det er jo litt trasig da:shifty: jeg bruker bare nettleser og det har gått greit i dag.

Åhh Hmm fin den. Men da må jeg kjøpe en til så blir dyrt ;)
Jeg må kjøpe to. Så den håper jeg å ikke vinne. Det blir i alle fall billigere å gi den bort.

Men selvfølgelig glad for at han klarer å realisere drømmen sin, og han jobber beinhardt og får til det han setter seg som mål :) så er det jo kjekt at jeg har en veldig " normal" jobb som lærer ;)
Ja hadde gjerne blitt vanskelig om begge hadde en slik jobb. :)

Det skjedde noe rart noe med siden her.. jeg fikk opp at siste innlegg i denne tråden var postet for 5 timer siden. Det var rart. Den hersens appen altså!! [emoji35] [emoji35] [emoji35]
Det opplever jeg også av og til, og så... Vips så er de der. Og jeg bruker ikke bv-appen heller (saaaaaaavner!)

Ja hadde gjerne blitt vanskelig om begge hadde en slik jobb. :)
Ja helt klart! Gikk noen runder før vi bestemte oss for å prøve oss på førstemann også i forbindelse med jobbsituasjon og at de er ganske ustabilt for hans del. Men nå fikk jeg meg fast så da går det bedre :)

Det er jo deilig da når våren/sommeren endelig er her med bra vær og ungene koser seg max ute [emoji4]
Jepp, det har altså store deler av tiden vært fire andre her i tillegg til mine og det ble vannkrig. Jeg har vel gitt dem i alle fall 5 bøtter men vann men det gikk over til å ikke skryte på folk etter de første to-tre bøttene og klesskift for flere av dem.

Neida Hehe håper spiralen sitter denne gangen. Men vært gravid engang etter frøkna , men mistet .
Uff da, det viste jeg ikke.
Klem

Back
Topp