Ikke i bruk
Forumet er livet
Hvor mange forskjellig brukere pleier egentlig å være innom denne skrsvletråden? Noen som har en ca oversikt? Hadde vært gøy å funnet ut av [emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det ikke typisk? Ungene har ikke tid til oss.Da er jeg ferdig sminket og skiftet en time før jeg må dra.
Hadde planer om å kose med ungene, men de er opptatte med andre ting...
Hm.. det er jo litt trasig daDet skjedde noe rart noe med siden her.. jeg fikk opp at siste innlegg i denne tråden var postet for 5 timer siden. Det var rart. Den hersens appen altså!! [emoji35] [emoji35] [emoji35]
jeg bruker bare nettleser og det har gått greit i dag.Det er jo deilig da når våren/sommeren endelig er her med bra vær og ungene koser seg max ute [emoji4]Er det ikke typisk? Ungene har ikke tid til oss.
Mine gikk ut klokka ti og har allernådingst vært inne på do....
Jeg må kjøpe to. Så den håper jeg å ikke vinne. Det blir i alle fall billigere å gi den bort.Åhh Hmm fin den. Men da må jeg kjøpe en til så blir dyrt![]()
Ja hadde gjerne blitt vanskelig om begge hadde en slik jobb.Men selvfølgelig glad for at han klarer å realisere drømmen sin, og han jobber beinhardt og får til det han setter seg som målså er det jo kjekt at jeg har en veldig " normal" jobb som lærer
![]()
Pakken fra nautral (med et teppe) vil jeg ha!Så du satser på denne fødselsplakaten og pakken fra Neutral?
Ja ikke sant . Hihi . Hva kunne du tenkt deg mest å vinne ?Jeg må kjøpe to. Så den håper jeg å ikke vinne. Det blir i alle fall billigere å gi den bort.
Og der fikk jeg svar på spm mittPakken fra nautral (med et teppe) vil jeg ha!
Aner ikkeHvor mange forskjellig brukere pleier egentlig å være innom denne skrsvletråden? Noen som har en ca oversikt? Hadde vært gøy å funnet ut av [emoji16]
Ute. Det er jo strålende sommer her idag. Hagen kaller. (pause inne med lillemor nå, kan bli for mye sol for henne)Hvor er folk henne i dag da?? Er jeg alene her inne??
Det opplever jeg også av og til, og så... Vips så er de der. Og jeg bruker ikke bv-appen heller (saaaaaaavner!)Det skjedde noe rart noe med siden her.. jeg fikk opp at siste innlegg i denne tråden var postet for 5 timer siden. Det var rart. Den hersens appen altså!! [emoji35] [emoji35] [emoji35]
Tja. Vet ikke. En god del faste og noen som dropper innom.Hvor mange forskjellig brukere pleier egentlig å være innom denne skrsvletråden? Noen som har en ca oversikt? Hadde vært gøy å funnet ut av [emoji16]
God idé. Lyst til å lage en du? Eller skal jeg lage en?Aner ikke [emoji14] Kanskje man kunne lagd en spørreundersøkelse på det? Er du inne og skravler i skravletråden - ja eller nei![]()
Ja helt klart! Gikk noen runder før vi bestemte oss for å prøve oss på førstemann også i forbindelse med jobbsituasjon og at de er ganske ustabilt for hans del. Men nå fikk jeg meg fast så da går det bedreJa hadde gjerne blitt vanskelig om begge hadde en slik jobb.![]()
Jepp, det har altså store deler av tiden vært fire andre her i tillegg til mine og det ble vannkrig. Jeg har vel gitt dem i alle fall 5 bøtter men vann men det gikk over til å ikke skryte på folk etter de første to-tre bøttene og klesskift for flere av dem.Det er jo deilig da når våren/sommeren endelig er her med bra vær og ungene koser seg max ute [emoji4]
Jeg kan jo alltids prøve megGod idé. Lyst til å lage en du? Eller skal jeg lage en?
Nautral-premien og veska og... Husker ikke hva annet, må sjekkeJa ikke sant . Hihi . Hva kunne du tenkt deg mest å vinne ?
Uff da, det viste jeg ikke.Neida Hehe håper spiralen sitter denne gangen. Men vært gravid engang etter frøkna , men mistet .