Åh jadaSkjønnerDu finner det vel ut hvis det skulle være noe mer enn bare god matlyst
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh jadaSkjønnerDu finner det vel ut hvis det skulle være noe mer enn bare god matlyst
![]()
hehe, ja det kan jo detKan gå![]()

Jahehe, ja det kan jo detPasser bra at mannen er borte på jobb på dagtid både i dag og i morgen i hvertfall
![]()
Så bra!Går helt strålende her
Og med deg?
Det klarer du nok lettMangler nå bare 100 små innlegg![]()
Til tiderJaer du aktiv i leketrådene? Jobber han med ?
Jo, takk det samme [emoji14]Kjekt å se degbra her, der da?
![]()
Hva ryddes?Her går det braDen store ryddedagen i dag
Hva med deg?![]()
Jeg har sånn matlyst at mannen spøkte med graviditet![]()
Neida Hehe . Prøver ikle eller noe sånn. Har spiral ,men den har falt ut engang før da![]()
Hadde en haug på kjøkkenet fra i går kveld som jeg er ferdig med nå, og så har jeg en god del klær på soverommet og badet som må tas..Hva ryddes?
Går greit her, sånn sett. Venter på å få servert mat snart (.. Skal innrømme at jeg er litt smågretten. Sulten!) [emoji14]

Åh spennendeTil tiderHan er freelance skuespiller, så nå har de øvelse til et stykke de skal sette opp i sommer
![]()
Ahh . Flytte langt?Jo, takk det samme [emoji14]
Går greit etter forholdene [emoji14]
Sykemeldt og snaaart flytting på gang, ikke den beste kombinasjonen. Men får forhåpentligvis god hjelp![]()
Neida er nok ikke altsåWoops, kanskje kanskje? [emoji28]
Mat er veldig godt da..!
Mm, men mye ugunstige arbeidstider da !Åh spennende![]()
Ja det er det vel gjerne .Mm, men mye ugunstige arbeidstider da !
Vi er flere som er her viHvor er folk henne i dag da?? Er jeg alene her inne??
Men selvfølgelig glad for at han klarer å realisere drømmen sin, og han jobber beinhardt og får til det han setter seg som målJa det er det vel gjerne .
Det var det, jaGod dag[emoji2]
Oi, det var en brå måte å våkne på!
Det skjedde noe rart noe med siden her.. jeg fikk opp at siste innlegg i denne tråden var postet for 5 timer siden. Det var rart. Den hersens appen altså!! [emoji35] [emoji35] [emoji35]Vi er flere som er her vi![]()
Kjedelig!Er det ikke typisk.
Har litt dårlig tid og må ut og handle litt.
Nesten ferdig med å finne det jeg skal ha og så går brannalarmen i butikken