Kjekt å se degGod ettermiddag!
Lenge siden jeg har vist meg i skravletrådene nå [emoji85]
Hvordan går det med alle sammen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjekt å se degGod ettermiddag!
Sorry, men den er minI rute her . Vil gjerne vinne den vesken
Flink! Ligger et stykke etter for å få over 800 så her må det skravles!Mangler nå bare 100 små innlegg![]()

Vil vinne og gi til min søsterSorry, men den er min![]()
Her går det braGod ettermiddag!
Sorry, men den er min![]()
Så fint at dere vil ha veska da!Vil vinne og gi til min søsterså nei du !
![]()

Åhh Hmm fin den. Men da må jeg kjøpe en til så blir dyrtSå fint at dere vil ha veska da!Jeg ønsker meg nemlig fødselsplakaten
![]()
Ooo. Er du i dpo land?Jeg har sånn matlyst at mannen spøkte med graviditet![]()
Så du satser på denne fødselsplakaten og pakken fra Neutral?Flink! Ligger et stykke etter for å få over 800 så her må det skravles!![]()
hehe skjønner denÅhh Hmm fin den. Men da må jeg kjøpe en til så blir dyrt![]()
Jeg vil vinne for å ha den selvVil vinne og gi til min søsterså nei du !
![]()
Neida Hehe . Prøver ikle eller noe sånn. Har spiral ,men den har falt ut engang før daOoo. Er du i dpo land?Jeg var sulten som en bjørn før jeg fikk positiv test
![]()

Greit sånnhehe skjønner dener min første her så da slipper jeg det foreløpig
![]()
Prøver dere på en til?Jeg har sånn matlyst at mannen spøkte med graviditet![]()
Kunne ønsket meg plakaten som sagt men hadde jo selvfølgelig ikke sagt nei til veska hellerSå du satser på denne fødselsplakaten og pakken fra Neutral?
Det trenger jeg ikkeJeg vil vinne for å ha den selv![]()
Neida Hehe håper spiralen sitter denne gangen. Men vært gravid engang etter frøkna , men mistet .Prøver dere på en til?
Kan gåKunne ønsket meg plakaten som sagt men hadde jo selvfølgelig ikke sagt nei til veska hellermen tror nok det skal holde hardt å få til så mange innlegg! Nærmer meg 500 nå..
SkjønnerNeida Hehe . Prøver ikle eller noe sånn. Har spiral ,men den har falt ut engang før da![]()