☆ Skravletråd Mai ☆

Hva har dere gjort i dag jenter? Vi har vært hjemme, men en liten tur ute å spist is i finværet. Ellers grillet mannen middag til oss. Han og lille koste koste seg veldig, hun er veldig glad i grillmat og kjøtt hehe. Jeg har dårlig matlyst så orket en bit av pølsa før jeg ga meg. Nå prøver mannen å få lille til å sove, får dårlig samvittighet for at jeg ikke orker så mye med henne om dagen... :/
Hagearbeid. Mest på mannen rett nok. Jeg har hatt litt nok med lillemor men litt har da jeg også fått gjort.

Ungene har hatt vannkrig rundt huset med ca halve nabolaget (6-7 unger. Bare to av dem mine) og deilige grillede burgere til middag

Hagearbeid. Mest på mannen rett nok. Jeg har hatt litt nok med lillemor men litt har da jeg også fått gjort.

Ungene har hatt vannkrig rundt huset med ca halve nabolaget (6-7 unger. Bare to av dem mine) og deilige grillede burgere til middag
Hørtes ut som en helt perfekt sommerdag :D Så deilig å ha en mann som tar i et tak i hagen [emoji173]

Hei på deg[emoji1] så koselig!
Alt bra her, med deg da??[emoji2]
Så godt å høre [emoji173]️

Greit nok her, etter forholdene. Skal flytte snart, og er ikke i sånn kjempegod form, sånn sett. Men det går greit :)

Det var det, ja

Roligere dag deretter. Hagearbeid, men mannen mest aktiv, han har stått på gode mannen :-)

Seks unger, to av dem mine, har hatt vannkrig i hagen og tegnet store kunstverk og monster med kritt på veien. Rett og slett en deilig dag selv om jeg tror komposten ikke er tømt, jeg har fått luket men ikke fått jord i bedet mitt og derfor ikke fått plantet, og egentlig skulle vi gjødsle i kveld men vi får se hva mannen orker.

Så flinke dere har vært[emoji1] høres ut som om dere har hatt flott vær idag?

Mannen ordner blomsterbed til meg :-)
0322224121393a1be0c1d46455b07a38.jpg

Oi, så fint![emoji1] flinke mannen![emoji173]️

Hva har dere gjort i dag jenter? Vi har vært hjemme, men en liten tur ute å spist is i finværet. Ellers grillet mannen middag til oss. Han og lille koste koste seg veldig, hun er veldig glad i grillmat og kjøtt hehe. Jeg har dårlig matlyst så orket en bit av pølsa før jeg ga meg. Nå prøver mannen å få lille til å sove, får dårlig samvittighet for at jeg ikke orker så mye med henne om dagen... :/

Jeg har vært med noen venninner og barna deres, begge er født to dager etter mi, en tur i byen[emoji2] kjempekoselig dag[emoji4]
Det er jo viktig at du tar vare på deg selv også[emoji4]

Back
Topp