☆ Skravletråd Mai ☆

Lå og dro meg helt til 12 i dag! :eek: det var lenge siden, men trengte det etter en hektisk uke.
Mannen jobber så i dag er planen å få ryddet litt her hjemme, og kanskje få strikket litt mer på babysettet jeg har begynt på :)

Deilig å få sove ut[emoji2]

Ja, det var veldig godt å få litt unna :) Har ikke den største hagen men koselig å holde på med det lille man har da ;)
Planen er å få hagen ferdig i løpet av sommeren. Vi kjøpte i fjor i august så den ble satt på vent til nå:)

Hagearbeid er kjempe koselig[emoji1]
Vi bygde i 2013, hagen er ennå ikke opparbeidet[emoji85]

Veldig deilig å sove ut ja:)
Hihi ja her i huset har vi en greie på at *ja det er vel fiksa til jul* . Ting tar litt tid her og!:hilarious:
Fikses vel til jul. Eller til sommeren. Eller til jul. Ja :-)

Hihi ja her i huset har vi en greie på at *ja det er vel fiksa til jul* . Ting tar litt tid her og!:hilarious:

Hva har dere gjort i dag jenter? Vi har vært hjemme, men en liten tur ute å spist is i finværet. Ellers grillet mannen middag til oss. Han og lille koste koste seg veldig, hun er veldig glad i grillmat og kjøtt hehe. Jeg har dårlig matlyst så orket en bit av pølsa før jeg ga meg. Nå prøver mannen å få lille til å sove, får dårlig samvittighet for at jeg ikke orker så mye med henne om dagen... :/

Hva har dere gjort i dag jenter? Vi har vært hjemme, men en liten tur ute å spist is i finværet. Ellers grillet mannen middag til oss. Han og lille koste koste seg veldig, hun er veldig glad i grillmat og kjøtt hehe. Jeg har dårlig matlyst så orket en bit av pølsa før jeg ga meg. Nå prøver mannen å få lille til å sove, får dårlig samvittighet for at jeg ikke orker så mye med henne om dagen... :/
Hagearbeid. Mest på mannen rett nok. Jeg har hatt litt nok med lillemor men litt har da jeg også fått gjort.

Ungene har hatt vannkrig rundt huset med ca halve nabolaget (6-7 unger. Bare to av dem mine) og deilige grillede burgere til middag

Back
Topp