Fått ryddet begge badskapene og badene
Nå er det faktisk bare siste rest av soverommet før vi har tatt alt inne
Så deilig da[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fått ryddet begge badskapene og badene
Nå er det faktisk bare siste rest av soverommet før vi har tatt alt inne
Lå og dro meg helt til 12 i dag!det var lenge siden, men trengte det etter en hektisk uke.
Mannen jobber så i dag er planen å få ryddet litt her hjemme, og kanskje få strikket litt mer på babysettet jeg har begynt på![]()
Er det ikke typisk.
Har litt dårlig tid og må ut og handle litt.
Nesten ferdig med å finne det jeg skal ha og så går brannalarmen i butikken
Ja, det var veldig godt å få litt unnaHar ikke den største hagen men koselig å holde på med det lille man har da
Planen er å få hagen ferdig i løpet av sommeren. Vi kjøpte i fjor i august så den ble satt på vent til nå![]()
Overskya og tendens til regn her [emoji23]
Deilig å få sove ut[emoji2]
Veldig deilig å sove ut jaHagearbeid er kjempe koselig[emoji1]
Vi bygde i 2013, hagen er ennå ikke opparbeidet[emoji85]

Fikses vel til jul. Eller til sommeren. Eller til jul. JaVeldig deilig å sove ut ja
Hihi ja her i huset har vi en greie på at *ja det er vel fiksa til jul* . Ting tar litt tid her og!![]()
Fikses vel til jul. Eller til sommeren. Eller til jul. JaVeldig deilig å sove ut ja
Hihi ja her i huset har vi en greie på at *ja det er vel fiksa til jul* . Ting tar litt tid her og!![]()
Helg riktigFikses vel til jul. Eller til sommeren. Eller til jul. Ja![]()
Har en haug med klasvask og oppvask jeg må ta tak i... Så mye koseligere å skravle her inne!![]()
Da er jeg ferdig sminket og skiftet en time før jeg må dra.
Hadde planer om å kose med ungene, men de er opptatte med andre ting...
God ettermiddag!
Lenge siden jeg har vist meg i skravletrådene nå [emoji85]
Hvordan går det med alle sammen?
Mangler nå bare 100 små innlegg![]()
Jeg har sånn matlyst at mannen spøkte med graviditet![]()
Hagearbeid. Mest på mannen rett nok. Jeg har hatt litt nok med lillemor men litt har da jeg også fått gjort.Hva har dere gjort i dag jenter? Vi har vært hjemme, men en liten tur ute å spist is i finværet. Ellers grillet mannen middag til oss. Han og lille koste koste seg veldig, hun er veldig glad i grillmat og kjøtt hehe. Jeg har dårlig matlyst så orket en bit av pølsa før jeg ga meg. Nå prøver mannen å få lille til å sove, får dårlig samvittighet for at jeg ikke orker så mye med henne om dagen... :/
Hvor er folk henne i dag da?? Er jeg alene her inne??