☆ Skravletråd Mai ☆

Går helt strålende her :)
Og med deg?
Så bra!
Her går det forsåvidt greit. Er sykemeldt, da formen fort går dårlig, og skal drive med flytting nå snart (gruer med til selve prosessen), men.. Etter forholdene går det jo bra [emoji14]

Kjekt å se deg:) bra her, der da?:)
Jo, takk det samme [emoji14]

Går greit etter forholdene [emoji14]
Sykemeldt og snaaart flytting på gang, ikke den beste kombinasjonen. Men får forhåpentligvis god hjelp :)

Her går det bra :) Den store ryddedagen i dag:p
Hva med deg? :)
Hva ryddes?
Går greit her, sånn sett. Venter på å få servert mat snart (.. Skal innrømme at jeg er litt smågretten. Sulten!) [emoji14]

Hva ryddes?
Går greit her, sånn sett. Venter på å få servert mat snart (.. Skal innrømme at jeg er litt smågretten. Sulten!) [emoji14]
Hadde en haug på kjøkkenet fra i går kveld som jeg er ferdig med nå, og så har jeg en god del klær på soverommet og badet som må tas..
Bra vi er flere som blir litt gretne når vi er sultne!:rolleyes: hjelper ikke akkurat med hormoner involvert heller...:hilarious:

Ja det er det vel gjerne .
Men selvfølgelig glad for at han klarer å realisere drømmen sin, og han jobber beinhardt og får til det han setter seg som mål :) så er det jo kjekt at jeg har en veldig " normal" jobb som lærer ;)

God dag[emoji2]
Oi, det var en brå måte å våkne på!
Det var det, ja

Roligere dag deretter. Hagearbeid, men mannen mest aktiv, han har stått på gode mannen :-)

Seks unger, to av dem mine, har hatt vannkrig i hagen og tegnet store kunstverk og monster med kritt på veien. Rett og slett en deilig dag selv om jeg tror komposten ikke er tømt, jeg har fått luket men ikke fått jord i bedet mitt og derfor ikke fått plantet, og egentlig skulle vi gjødsle i kveld men vi får se hva mannen orker.

Back
Topp