>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Kan jeg tenke meg. Håper hodet "løsner" med venninner og vin daHar bare lekt med sjefer og direktører i dag og det blir jeg sliten i hodet av
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jeg tenke meg. Håper hodet "løsner" med venninner og vin daHar bare lekt med sjefer og direktører i dag og det blir jeg sliten i hodet av
Har vært gøy daKan jeg tenke meg. Håper hodet "løsner" med venninner og vin da![]()
Mannen ikke på bordet, ikke klar eller ikke på bordet og klarMannen - Har jeg tid til å gå i dusjen?
Jeg ser på makaronien som er eneste som ikke er ferdig - 4 minutter til alt er klart.
Mannen - Okei.
Heiv seg i dusjen.... [emoji85] Så nå er alt på bordet og klart. Men mannen ikke
Her ble det grillet svinefilet og nakkefilet, fra kiwi sin "tinas sommer"-konsept som reeelt ikke var noen god ide. Tynne stykker som grilles fort, men et sekund for lenge så er de harde og tørre. Selv de som det ikke begynte å brenne under er rett og slett tørre og harde og ikke sånn spesielt fantastisk egentlig.Middag i gang. Blir bare hjemmelaga tomatsuppe med egg, makaroni og hvitløksbaguetter i dag.
Jeg vil jo håpe hun ikke har tenkt å servere mannen som middag.Mannen ikke på bordet, ikke klar eller ikke på bordet og klar![]()
Det kunne mannen min også ha funnet på å prøve, inkludert 15-30 minutter på do før dusj...Jeg vil jo håpe hun ikke har tenkt å servere mannen som middag.
Men å tro man skal rekke å dusje på fire minutter. Inkl å kle på seg og komme seg til middagsbordet. Det var i overkant optimistisk.
God morgen! Så var det endelig helg igjenHva står på planen denne helgen da?
Tar nok for lang tid, må ha det ferdig til ikveld [emoji54]
Planer for dagen?
Pause å bare 4 t igjen av dagen
Her appen går meg på nervene....
Jepp, den er detFortsatt kranglete?![emoji13]
Hvordan har dagen vært?
Det har jeg[emoji2]
I like måte du. Er du ferdig med trådene også?
TakkHar dere også godvær nå?
Min har heldigvis litt bedre tidsbegrep på dagtid. Men på morgenen er hans "står opp nå, kommer snart" svært relative....Det kunne mannen min også ha funnet på å prøve, inkludert 15-30 minutter på do før dusj...
Min har heldigvis litt bedre tidsbegrep på dagtid. Men på morgenen er hans "står opp nå, kommer snart" svært relative....Det kunne mannen min også ha funnet på å prøve, inkludert 15-30 minutter på do før dusj...
Phuuuuuu.... Sliten nå.
I kveld skal det bli utrolig godt med vin sammen med venninner