☆ Skravletråd Mai ☆

Jeg er absolutt ikke flink til å ta vare på kroppen min, såpass ille at jeg har alarm på mobilen over når jeg skal ta på meg fotkrem (foot mender) ellers har jeg bare hardt hvit-gul hud men nå ringer den og jeg må vente for må stå en del på kjøkkenet nå [emoji54]

Flott å bli påminnet av alarm[emoji2] lurt!

Jeg føler meg som en katt som ikke klarer å bestemme seg for om den vil være ute eller inne. Jeg er sulten, men vil ikke ha mat. Jeg er trøtt, men får ikke sove. Jeg er rastløs, men ingenting frister å gjøre. :/ Irriterende.

Det hørtes frustrerende ut[emoji13]

Fra øspøs i går til stor sol og blå himmel i dag og varme ! Trenger ikke jakke en gang.

Ha en fin dag dere. Jobben kaller. Så helg :D

Og verre ble det.
Slik er det nå, og det laver fremdeles ned
18403611_10154398813040766_5823634060472521860_n.jpg
Vææææ deg då kaldt ut. Har ikke vært online på en stund nå og dette var Det som møtte meg når jeg kom inn på denne tråden [emoji14] håper den er borte nå!

God morgen! Så var det endelig helg igjen :) Hva står på planen denne helgen da?
V75 på lørdag. Andelshesten min skal starte for første gang. Også første gang jeg har hatt kaldblods så dette blir gøy. Men skall jobbe litt også det politisk dag på banen og vi får besøk av topp politikere på banen så skal fotografere og sitte i et møte den dagen.

Eller sklir det maling om vi får noe sol

Back
Topp