På jobbGod morgen[emoji4] snart helg! hva skal dere i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På jobbGod morgen[emoji4] snart helg! hva skal dere i dag?
Noen dager er slik. Håper morgendagen blir bedre[emoji2]
Jeg er absolutt ikke flink til å ta vare på kroppen min, såpass ille at jeg har alarm på mobilen over når jeg skal ta på meg fotkrem (foot mender) ellers har jeg bare hardt hvit-gul hud men nå ringer den og jeg må vente for må stå en del på kjøkkenet nå [emoji54]
Jeg føler meg som en katt som ikke klarer å bestemme seg for om den vil være ute eller inne. Jeg er sulten, men vil ikke ha mat. Jeg er trøtt, men får ikke sove. Jeg er rastløs, men ingenting frister å gjøre. :/ Irriterende.
God natt alle sammen[emoji4]
Altså... Lille har en trang til å pelle meg i navelen. Ikke sånn littegrann. Men virkelig veldig intens på den fronten, og jeg blir gal. Har sår i navelen :O Vurderer å teipe over den før amming.
Kos deg på jobbFra øspøs i går til stor sol og blå himmel i dag og varme ! Trenger ikke jakke en gang.
Ha en fin dag dere. Jobben kaller. Så helg![]()
Knapper til drakten jeg strikker til Lille UOg hva i all verden var det da?[emoji12]
Det syns egentlig jeg også selv og sjefen "erter" meg til tider [emoji14]Haha, synes du klarer deg bra som helnorsk[emoji23]
Takk og i like måteKos deg på jobb
Vææææ deg då kaldt ut. Har ikke vært online på en stund nå og dette var Det som møtte meg når jeg kom inn på denne tråden [emoji14] håper den er borte nå!Og verre ble det.
Slik er det nå, og det laver fremdeles ned
![]()
I dag skal jeg jobbe, møte en herfra i lunsjen og strikke/vin med venninner i kveld.God morgen[emoji4] snart helg! hva skal dere i dag?
Det er heldigvis borte nåVææææ deg då kaldt ut. Har ikke vært online på en stund nå og dette var Det som møtte meg når jeg kom inn på denne tråden [emoji14] håper den er borte nå!
V75 på lørdag. Andelshesten min skal starte for første gang. Også første gang jeg har hatt kaldblods så dette blir gøy. Men skall jobbe litt også det politisk dag på banen og vi får besøk av topp politikere på banen så skal fotografere og sitte i et møte den dagen.God morgen! Så var det endelig helg igjenHva står på planen denne helgen da?
Tar nok for lang tid, må ha det ferdig til ikveld [emoji54]Send dem til meg![emoji7][emoji7]