☆ Skravletråd Mai ☆

Mannen - Har jeg tid til å gå i dusjen?
Jeg ser på makaronien som er eneste som ikke er ferdig - 4 minutter til alt er klart.
Mannen - Okei.

Heiv seg i dusjen.... [emoji85] Så nå er alt på bordet og klart. Men mannen ikke

Middag i gang. Blir bare hjemmelaga tomatsuppe med egg, makaroni og hvitløksbaguetter i dag.
Her ble det grillet svinefilet og nakkefilet, fra kiwi sin "tinas sommer"-konsept som reeelt ikke var noen god ide. Tynne stykker som grilles fort, men et sekund for lenge så er de harde og tørre. Selv de som det ikke begynte å brenne under er rett og slett tørre og harde og ikke sånn spesielt fantastisk egentlig.

Jeg skal finne på andre ting senere i sommer ja (har div pølser, burgere og kylling i kjøleskapet)

Mannen ikke på bordet, ikke klar eller ikke på bordet og klar :P
Jeg vil jo håpe hun ikke har tenkt å servere mannen som middag.

Men å tro man skal rekke å dusje på fire minutter. Inkl å kle på seg og komme seg til middagsbordet. Det var i overkant optimistisk.

Jeg vil jo håpe hun ikke har tenkt å servere mannen som middag.

Men å tro man skal rekke å dusje på fire minutter. Inkl å kle på seg og komme seg til middagsbordet. Det var i overkant optimistisk.
Det kunne mannen min også ha funnet på å prøve, inkludert 15-30 minutter på do før dusj...

Back
Topp