>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Hvertfall bedre nå ♡Håper hodepinen er borte nå [emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvertfall bedre nå ♡Håper hodepinen er borte nå [emoji173]️
God morgen alle sammen
Håper alle får en fin dag
Snart oppmøte på skolen for meg, gutta kan ta det med ro for kb skal ikke gå i tog å det er oppmøte kl 11.30 på skolen
Heldige de![]()
God 17 mai alle sammen [emoji1189]
Det har jeg[emoji2] Har du?
Da er frokosten inntatt.
Bare slappe litt av så må vi skifte.
Oppstilling til toget er kl 11:15 og det går kl 11:45
Det har den heldigvis !Om ikke hadde jeg lagt meg for natta for lenge siden. Småsov litt her og der da men haha.
Hatt en fin dag ellers. Slapp akkurat unna regnet
Du da?
Dagens gullkorn:
Jeg hadde prøvd å få tak i en ny 17. mai- paraply til frøkna da den fra i fjor (kjøpt på Europris til 19,90) var ødelagt.
Fik ikke tak i en, men kjøpte en med Frost, og hun ble ekstatisk.
Så kommer det.
"Jeg elsker Elsa og Anna mer enn alt, og mer enn Barbie.... Jeg elsker egentlig alt...... Unntatt oppvask, da"
Helt super[emoji1] til og med sola dukket opp!
Så braSå bra[emoji4] duppe av litt er innafor[emoji6]
Vi har hatt en kjempefin dag[emoji2] fikk heldigvis opphold vi også, og ganske grei temperatur[emoji106]
Bursdagsgave til snuppa [emoji4]Impregnerte skinnsko så det gikk bra[emoji6]
Så ålreit da[emoji2] fikk du kjøpt mye fint da?
Kjedelig mann du har da [emoji13]Haha ja [emoji14] Mannen la visst ikke merke til han en gang [emoji14]
Bursdagsgave til snuppa [emoji4]
Badedrakt, frost drikkeflaske, t shorte og en genser [emoji4]
Ja også regnbukse siden den har forsvunnet fra bhg!
Haha innimellom gitt [emoji14] Menmen. Vet jo hvordan det er å sitte på mobil og bli helt oppslukt av hva som er på den [emoji14]Kjedelig mann du har da [emoji13]
Samme som førskolegruppen her da[emoji2]Huff ikke si det da [emoji54]
I bhg er de 12 stk født i 2012 så fra høsten skal de ha en egen avd som de kaller fem år gruppen [emoji54]
Prøver jo på det da egentlig men var vist ikke like forsiktig igår, vel vel ny mulighet idag [emoji4]
Det kom etterhvert [emoji13]
Så idag har vi hatt en vanlig dag, først utviklingssamtale for snuppa, som gikk som forventet egentlig, ledertype og mister fort fokus hvorav sistnevnte skal jeg ta opp med hs for vi trenger nok litt hjelp der og greit å begynne med det før skolestart neste år.
Ellers har jeg gått lang tur og kjøpt bursdagsgave til snuppa, hun skal få en ting imorgen (badedrakt) og resten lørdag (klær og drikkeflaske med frost) på bursdagsselskapet [emoji4]
Ja men blir bare badedrakt da [emoji4] resten får hun på lørdag når familien min kommerDa blir nok snuppa fornøyd, var i morra ho hadde bursdag?[emoji4]
Du må jo be han om å se når mobilen er tilgjengelig, Mannfolk er jo ofte blindeHaha innimellom gitt [emoji14] Menmen. Vet jo hvordan det er å sitte på mobil og bli helt oppslukt av hva som er på den [emoji14]