☆ Skravletråd Mai ☆

Hihi, vi ligger i senga enda [emoji56]

Så deilig[emoji2] Vi lå til litt over 7, da kasta ho bamsen og smokken i senga si også var det på tide å stå opp[emoji6] Sprinkelsenga står inntil min seng. Nå er det egg og bacon frokost før dupp og fikse oss til tog og feiring[emoji4]

Dagens gullkorn:
Jeg hadde prøvd å få tak i en ny 17. mai- paraply til frøkna da den fra i fjor (kjøpt på Europris til 19,90) var ødelagt.
Fik ikke tak i en, men kjøpte en med Frost, og hun ble ekstatisk.
Så kommer det.
"Jeg elsker Elsa og Anna mer enn alt, og mer enn Barbie.... Jeg elsker egentlig alt...... Unntatt oppvask, da"

Dagens gullkorn:
Jeg hadde prøvd å få tak i en ny 17. mai- paraply til frøkna da den fra i fjor (kjøpt på Europris til 19,90) var ødelagt.
Så kommer det.
"Jeg elsker Elsa og Anna mer enn alt, og mer enn Barbie.... Jeg elsker egentlig alt...... Unntatt oppvask, da"

Haha[emoji23] så herlig[emoji2] ha en fin 17.mai[emoji16]

Dagens gullkorn:
Så kommer det.

Hahaha! [emoji16] med på den.

Og det "verste", jeg gikk og tenkte at jeg kanskje ikke får blomster der.

Så tok jeg grep. Gikk ut, røsket opp det døde. Gikk bak garasjen og tok et par spader kompost oppi ei blomsterpotte og tok med meg greipa. Rotet oppi den store potta, tok bort det som var av rusk. Slo oppi komposten og rørte det inn, plantet disse fra et brett fra Plantasjen en etter en.

Det tok kanskje 10 minutter inkludert å sjekke i garasjen at vi ikke hadde en sekk med jord der.
Når man bare bestemmer seg for å ordne noe pleier det ikke ta så lang tid [emoji6]

Dagens gullkorn:
Så kommer det.
[emoji23] [emoji23] [emoji23]

Jeg sovet. Og våknet i panikk. Hver natt, en time etter jeg sovner våkner jeg av absurde mareritt. Nå drømte jeg at lille ble kidnappet, og da jeg fikk tak i henne så skrek jeg og sparket og slo dama som hadde tatt henne. Men det kom ingen lyd, eller bevegelser. Våknet av to visne armer. Gud så stressende. Prøver igjen.

Høres ganske kjipt ut[emoji849][emoji31] håper resten av natta gikk bedre..

Så idag har vi hatt en vanlig dag, først utviklingssamtale for snuppa, som gikk som forventet egentlig, ledertype og mister fort fokus hvorav sistnevnte skal jeg ta opp med hs for vi trenger nok litt hjelp der og greit å begynne med det før skolestart neste år.

Ellers har jeg gått lang tur og kjøpt bursdagsgave til snuppa, hun skal få en ting imorgen (badedrakt) og resten lørdag (klær og drikkeflaske med frost) på bursdagsselskapet [emoji4]

Back
Topp