Det har jeg gjort[emoji2] slik bortsett fra at snuppa mente det var morgen 6.30[emoji85]
Hihi, vi ligger i senga enda [emoji56]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg gjort[emoji2] slik bortsett fra at snuppa mente det var morgen 6.30[emoji85]
God 17 mai til deg også [emoji4]God 17 mai alle sammen [emoji1189]
Heldiggris!!!! Nyt det [emoji4] [emoji4]Hihi, vi ligger i senga enda [emoji56]
Hihi, vi ligger i senga enda [emoji56]
Dagens gullkorn:
Jeg hadde prøvd å få tak i en ny 17. mai- paraply til frøkna da den fra i fjor (kjøpt på Europris til 19,90) var ødelagt.
Fik ikke tak i en, men kjøpte en med Frost, og hun ble ekstatisk.
Så kommer det.
"Jeg elsker Elsa og Anna mer enn alt, og mer enn Barbie.... Jeg elsker egentlig alt...... Unntatt oppvask, da"
Dagens gullkorn:
Jeg hadde prøvd å få tak i en ny 17. mai- paraply til frøkna da den fra i fjor (kjøpt på Europris til 19,90) var ødelagt.
Så kommer det.
"Jeg elsker Elsa og Anna mer enn alt, og mer enn Barbie.... Jeg elsker egentlig alt...... Unntatt oppvask, da"
Huff ikke si det da [emoji54]Snaaart skolejente[emoji4][emoji1]
Prøver jo på det da egentlig men var vist ikke like forsiktig igår, vel vel ny mulighet idag [emoji4]Æsj da[emoji849] være forsiktig!
Jaja du fant vel noe til slutt [emoji6]Finner jeg ut nå det
Når man bare bestemmer seg for å ordne noe pleier det ikke ta så lang tid [emoji6]Og det "verste", jeg gikk og tenkte at jeg kanskje ikke får blomster der.
Så tok jeg grep. Gikk ut, røsket opp det døde. Gikk bak garasjen og tok et par spader kompost oppi ei blomsterpotte og tok med meg greipa. Rotet oppi den store potta, tok bort det som var av rusk. Slo oppi komposten og rørte det inn, plantet disse fra et brett fra Plantasjen en etter en.
Det tok kanskje 10 minutter inkludert å sjekke i garasjen at vi ikke hadde en sekk med jord der.
Det kom etterhvert [emoji13]Du glemte bilde!![emoji12]
[emoji23] [emoji23] [emoji23]Dagens gullkorn:
Så kommer det.
Solnedgang kl 23.30. Får ikke i nærheten av fanget opp fargene, men ganske fint likevel. God natt, damer!
![]()
Fornøyd med neglene, neglene på tærne fikk også litt farge men blir ihvertfall ikke bilde av dem [emoji6]
Mye mer naturlige nå [emoji4]![]()
Jeg sovet. Og våknet i panikk. Hver natt, en time etter jeg sovner våkner jeg av absurde mareritt. Nå drømte jeg at lille ble kidnappet, og da jeg fikk tak i henne så skrek jeg og sparket og slo dama som hadde tatt henne. Men det kom ingen lyd, eller bevegelser. Våknet av to visne armer. Gud så stressende. Prøver igjen.
God 17 mai![]()
Takk [emoji4] relativt fornøyd når [emoji4]Så fine de ble[emoji1]