Tenker på andre barn jegFeberen på han går opp og ned som en jojo, og jeg vet hvor grensene hans går [emoji6] Blir en liten tur ned til brua for å se søstra gå i tog, så får vi se hva han orker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker på andre barn jegFeberen på han går opp og ned som en jojo, og jeg vet hvor grensene hans går [emoji6] Blir en liten tur ned til brua for å se søstra gå i tog, så får vi se hva han orker.
Jo det er detEt det ikke tog ute hos dere??
Det gjorde jrgJaja du fant vel noe til slutt [emoji6]
16.mai er jo den største festdagen her i området hvertfall.Hørtes bare skummelt ut! Får håpe alle overlever natta.![]()
Haha det sier du noe. Skulle ha fulgt etter han [emoji14]Haha skulle likt å sett det samt sett han sette det opp [emoji23]
Jeg er da ikke så rask altsåJeg gleder meg til jeg strikker så fort også [emoji23]
Feiring over for vår del. Hodepinen er jævlig nå [emoji23][emoji85]
Barnetoget er gått. Ballonger og is kjøpt. Løpt overalt på plassen. Sett ballonger fly til himmels. Besøkt svigermor for bløtkake og lapskaus. Sett folketoget.
Nå hjemme og setta på den nyeste av greysUnga løp rett opp for litt filmkos.
Og filmet det hele [emoji6]Haha det sier du noe. Skulle ha fulgt etter han [emoji14]
Håper hodepinen er borte nå [emoji173]️Feiring over for vår del. Hodepinen er jævlig nå [emoji23][emoji85]
Barnetoget er gått. Ballonger og is kjøpt. Løpt overalt på plassen. Sett ballonger fly til himmels. Besøkt svigermor for bløtkake og lapskaus. Sett folketoget.
Nå hjemme og setta på den nyeste av greysUnga løp rett opp for litt filmkos.
Ja, helt vanlig dag her da [emoji4]God kveld[emoji2] Har alle hatt en fin dag?
Ja, helt vanlig dag her da [emoji4]
Men hvordan var dagen deres?
Men den har vært fin selv om det har vært vanlig dag?
Dagen har vært kjempefin[emoji2] snuppa har stor kosa seg, tror nesten det beste har vært nye sko og sølepytter[emoji23] hun går ikke med di nye skoa, hun løper[emoji23]
Bra det da om de tåler vann da [emoji4]
Ja hatt en fin dag, tok kortet til mannen med på shopping [emoji23]
Hurra for Norge, 17 mai og oljen og alt det derre der, hey!!!
Og så skal jeg sette flagg i den![]()
Det har den heldigvis !Håper hodepina har gitt seg nå da du har fått slappet av litt[emoji2]
Haha ja [emoji14] Mannen la visst ikke merke til han en gang [emoji14]Og filmet det hele [emoji6]