☆ Skravletråd Mai ☆

På dager som dette er jeg veldig glad vi ikke lenger bor i Oslo :)

Feiring over for vår del. Hodepinen er jævlig nå [emoji23][emoji85]

Barnetoget er gått. Ballonger og is kjøpt. Løpt overalt på plassen. Sett ballonger fly til himmels. Besøkt svigermor for bløtkake og lapskaus. Sett folketoget.

Nå hjemme og setta på den nyeste av greys :) Unga løp rett opp for litt filmkos.

Barnetoget er gått. Ballonger og is kjøpt. Løpt overalt på plassen. Sett ballonger fly til himmels. Besøkt svigermor for bløtkake og lapskaus. Sett folketoget.

Nå hjemme og setta på den nyeste av greys :) Unga løp rett opp for litt filmkos.

Håper hodepina har gitt seg nå da du har fått slappet av litt[emoji2]

Håper hodepinen er borte nå [emoji173]️

Ja, helt vanlig dag her da [emoji4]

Men hvordan var dagen deres?

Men den har vært fin selv om det har vært vanlig dag?
Dagen har vært kjempefin[emoji2] snuppa har stor kosa seg, tror nesten det beste har vært nye sko og sølepytter[emoji23] hun går ikke med di nye skoa, hun løper[emoji23]

Men den har vært fin selv om det har vært vanlig dag?
Dagen har vært kjempefin[emoji2] snuppa har stor kosa seg, tror nesten det beste har vært nye sko og sølepytter[emoji23] hun går ikke med di nye skoa, hun løper[emoji23]

Bra det da om de tåler vann da [emoji4]

Ja hatt en fin dag, tok kortet til mannen med på shopping [emoji23]

Håper hodepina har gitt seg nå da du har fått slappet av litt[emoji2]
Det har den heldigvis ! :D Om ikke hadde jeg lagt meg for natta for lenge siden. Småsov litt her og der da men haha.

Hatt en fin dag ellers. Slapp akkurat unna regnet

Du da?

Back
Topp