Kaken er ferdig nå, så snart i sengHøres ut som en lang dag ja [emoji54]
Håper du snart kan finne senga da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kaken er ferdig nå, så snart i sengHøres ut som en lang dag ja [emoji54]
Håper du snart kan finne senga da
Har nesten ikke negler på lilletåa [emoji23]Jeg og må spare litt til sandalsesongen[emoji6] ellers klippes neglene helt korte[emoji28]
God natt og håper du får en kjempefin dag imorgen [emoji4]Nå er det natta her[emoji4] Dere må ha en god natt[emoji294]️ og en fin dag i morgen[emoji1189] hipp hipp[emoji2]
Det høres lurt ut, blir en lang dag imorgen ogsåKaken er ferdig nå, så snart i seng
Nei da, ikke så ille.Det høres lurt ut, blir en lang dag imorgen også
Og jeg blir sliten bare av å lede det, tydeligvis fortrenger jeg at jeg må lage minipizza og innbakte pølser imorgen eller torsdag samt at jeg burde kjøpe og ordne det meste til helga.Nei da, ikke så ille.
De små våkner vel rundt kl 7 (håper vi på)
Stor frokost rundt kl 8, speilegg, bacon, eggerøre, røkelaks, stekt sopp, ferske rundstykker ++++
Skifta
Dra rundt kl 10:30
Barnetoget går 11:45
Mannen skal jobbe med dagen kl 12-16
Spise kake, is, brus, se på underholdningen +++
Dra hjem
Grille og kose oss
Spise kake og is
Unger i seng og trene
Solnedgang kl 23.30. Får ikke i nærheten av fanget opp fargene, men ganske fint likevel. God natt, damer!
Er det rettstrikk uten mønster eller?
Nydelig [emoji7]
Tar med familien og kommer til dere om en mnd [emoji6]
Man vet det er 16.mai når man ser utenfor soveromsvinduet en mann med tom handlevogn fra rema sikkert og noen stenger fra telt muligens på skuldra. Og sjangling. La oss ikke glemme sjanglinga [emoji23] Glad jeg skal sove gitt.
Natta![]()
![]()
Enda en slik. Bare mørkegrønn til meg. Mønsteret begynner ikke før noen runder etter ermene er også på rundpinnen![]()
Haha skulle likt å sett det samt sett han sette det opp [emoji23]Man vet det er 16.mai når man ser utenfor soveromsvinduet en mann med tom handlevogn fra rema sikkert og noen stenger fra telt muligens på skuldra. Og sjangling. La oss ikke glemme sjanglinga [emoji23] Glad jeg skal sove gitt.
Natta![]()
Herlig kommentar fra eldste da [emoji171]Nå først får jeg middag. Mannen sa han skulle ha maten klar til vi kom hjem, for jeg tok begge ungene med til byen. Kom hjem kl 19, ingen middag. Nei, han visste jo ikke når vi kom hjem! Spurte du da?!
Så jeg varmer opp rester fra en dag tidligere, og eldste fikk nudler til kvelds og var storfornøyd. Ananas og vaniljekesam til dessert.
OG jeg fant en kjole i skapet som både passer og kan ammes i! Må bare ha et sjal eller noe med, siden jeg må ut med alt og har store (eller som eldste sier: lange) pupper, så må dekke til litt. Blir veldig svart, men i alle fall pyntet nok.
Jeg gleder meg til jeg strikker så fort også [emoji23]Da kom mannen hjem. Se oss en episode med x files mens jeg strikker litt videre. Ble ferdig med arm 2 i dag. Så begge ermene er klare. Begynt på bolenKommet meg opp til glattstrikk hvertfall. Så da er det bare å fortsette da
![]()
Ånei, det hørtes sykt slitsomt ut.. [emoji85]Brøøøøl!!!!! Russen har (lovlig) party utenfor bowlinghallen i kveld! 100 meter fra meg. Blir helt gal!!!!
EnigGodt å komme seg i senga nå ja
Jeg er litt motløs om dagen. Jeg er 27 år, også bare smeller det. Men akkurat i skrivende stund virker smertestillende ypperlig, og jeg slapper avHuff, får litt vondt av deg[emoji20][emoji171] Håper virkelig du får være hjemme til da. Og at dem da kan hjelpe deg.
Det blir stas da[emoji4] og nå skjønner dem litt av det som foregår også[emoji4] Nei, huff så uheldige dere er da[emoji17]
Ja der kan man nok tjene en del, husker sommeren for 5 år siden, langt ned fra der dere bor sto mannen midt i Valdres ute midt i veien og skjønte absolutt ingenting når Kl var 22, det fortsatt var sol og det ikke var en levende sjel ute [emoji23]Hehe, bare si i fra. Folk kommer hit vi bor i busslaster for å se midnattsola. [emoji14] Mannens brødre pleide å tjene sommerpengene sine på å selge vafler til turistene.![]()