☆ Skravletråd Mai ☆

Jeg er litt motløs om dagen. Jeg er 27 år, også bare smeller det. Men akkurat i skrivende stund virker smertestillende ypperlig, og jeg slapper av :)

Gleder meg til litt stas i morgen, og en kveld med familien hos mamma! Hva skal dere i morgen?

Det skjønner jeg. Håper virkelig dem finner ut hvordan dem kan hjelpe deg så du slipper dette. Så godt smertestillende funker hvertfall da[emoji4]
Så koselig[emoji2] Vi skal å gå i tog i bhg til vesla også skal vi på bursdagsmiddag til oldemora til lille[emoji2]

God morgen alle sammen
Håper alle får en fin dag
Snart oppmøte på skolen for meg, gutta kan ta det med ro for kb skal ikke gå i tog å det er oppmøte kl 11.30 på skolen
Heldige de :)

God 17.mai[emoji1189][emoji2] Håper du får en kjempefin dag til tross for litt stess[emoji2]

Jeg sovet. Og våknet i panikk. Hver natt, en time etter jeg sovner våkner jeg av absurde mareritt. Nå drømte jeg at lille ble kidnappet, og da jeg fikk tak i henne så skrek jeg og sparket og slo dama som hadde tatt henne. Men det kom ingen lyd, eller bevegelser. Våknet av to visne armer. Gud så stressende. Prøver igjen.
Høres veldig slitsomt ut, håper det ble noe bedre søvn på deg også i natt [emoji4]

God kveld! Er alle klare for 17.mai eller? :D har satt meg med beina høyt jeg. Gidder ikke stresse med småkrøllete bunadsskjorter. Og droppa å bake kake. Kjøpte en i stedet. Blir vel 17.mai likevel:D

17.mai blir det uansett[emoji1][emoji1189]
Ha en flott dag!

Først for sov vi oss.
Var litt på jobb.
17. mai feiring i barnehagen
Tilbake på jobb.
Hjem og lage middag.
Skrive ukesmeny sammen med hele familien mens vi spiser.
Ukeshandle ++
Får dårlig samvittighet siden kaken vi hadde med i barnehagen ble spist opp og eldste ikke fikk smake
Ny kake i ovnen nå

Nå er jeg fryktelig sliten

Så fort kaken er ferdig går jeg i dusjen.
Når jeg er ferdig håper jeg kaken er kjølig nok til å lage krem og ta på

Tror det blir en sen kveld i kveld

Lang og hektisk dag for deg[emoji849]
Håper dere får en fin feiring idag![emoji173]️

Jeg sovet. Og våknet i panikk. Hver natt, en time etter jeg sovner våkner jeg av absurde mareritt. Nå drømte jeg at lille ble kidnappet, og da jeg fikk tak i henne så skrek jeg og sparket og slo dama som hadde tatt henne. Men det kom ingen lyd, eller bevegelser. Våknet av to visne armer. Gud så stressende. Prøver igjen.

Uff, grusomt med slike drømmer [emoji37] får du sove igjen etterpå?

God morgen alle sammen
Håper alle får en fin dag
Snart oppmøte på skolen for meg, gutta kan ta det med ro for kb skal ikke gå i tog å det er oppmøte kl 11.30 på skolen
Heldige de :)

Deilig! Ca samme her. :)

Back
Topp