Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er litt motløs om dagen. Jeg er 27 år, også bare smeller det. Men akkurat i skrivende stund virker smertestillende ypperlig, og jeg slapper av
Gleder meg til litt stas i morgen, og en kveld med familien hos mamma! Hva skal dere i morgen?
Takk det samme
God morgen alle sammen
Håper alle får en fin dag
Snart oppmøte på skolen for meg, gutta kan ta det med ro for kb skal ikke gå i tog å det er oppmøte kl 11.30 på skolen
Heldige de![]()
Høres veldig slitsomt ut, håper det ble noe bedre søvn på deg også i natt [emoji4]Jeg sovet. Og våknet i panikk. Hver natt, en time etter jeg sovner våkner jeg av absurde mareritt. Nå drømte jeg at lille ble kidnappet, og da jeg fikk tak i henne så skrek jeg og sparket og slo dama som hadde tatt henne. Men det kom ingen lyd, eller bevegelser. Våknet av to visne armer. Gud så stressende. Prøver igjen.
Godt å komme seg i senga nå ja
God kveld! Er alle klare for 17.mai eller?har satt meg med beina høyt jeg. Gidder ikke stresse med småkrøllete bunadsskjorter. Og droppa å bake kake. Kjøpte en i stedet. Blir vel 17.mai likevel
![]()
Først for sov vi oss.
Var litt på jobb.
17. mai feiring i barnehagen
Tilbake på jobb.
Hjem og lage middag.
Skrive ukesmeny sammen med hele familien mens vi spiser.
Ukeshandle ++
Får dårlig samvittighet siden kaken vi hadde med i barnehagen ble spist opp og eldste ikke fikk smake
Ny kake i ovnen nå
Nå er jeg fryktelig sliten
Så fort kaken er ferdig går jeg i dusjen.
Når jeg er ferdig håper jeg kaken er kjølig nok til å lage krem og ta på
Tror det blir en sen kveld i kveld
Da sitter jeg med beina opp med fotkrem og neglene har fått to strøk med neglelakk, vurderer å ta på litt farge på tærne også men de ser så forferdelig ut [emoji87]
Nå er det natta her[emoji4] Dere må ha en god natt[emoji294]️ og en fin dag i morgen[emoji1189] hipp hipp[emoji2]
Hipp hurra[emoji1189] håper du har hatt en fin natt!
Jeg sovet. Og våknet i panikk. Hver natt, en time etter jeg sovner våkner jeg av absurde mareritt. Nå drømte jeg at lille ble kidnappet, og da jeg fikk tak i henne så skrek jeg og sparket og slo dama som hadde tatt henne. Men det kom ingen lyd, eller bevegelser. Våknet av to visne armer. Gud så stressende. Prøver igjen.
Så utrolig fint[emoji7] sovet godt?
God morgen alle sammen
Snart oppmøte på skolen for meg, gutta kan ta det med ro for kb skal ikke gå i tog å det er oppmøte kl 11.30 på skolen
Heldige de![]()
Feberen på han går opp og ned som en jojo, og jeg vet hvor grensene hans går [emoji6] Blir en liten tur ned til brua for å se søstra gå i tog, så får vi se hva han orker.Det håper jeg du ikke gjør
Febersyk barn med 40 i feber bør holdes hjemme![]()
Et det ikke tog ute hos dere??God morgen alle sammen
Heldige de![]()
Bra du har funnet kjole[emoji1]
God 17.mai!!
Ikke heeel galt, enn du?
Kos deg med kjøkkentjenesteJeg skal snart opp på skolen å starte kjøkkentjeneste
Gutta sover så rolig morgen i grunn