rosedama
Gift med forumet
Takk for det! Har du kommet deg vel hjem fra Gdansk? Håper dere hadde en fin tur og fikk ladet opp batteriene.![]()
Kom hjem helt skutt tirsdags kveld å sov meste av onsdagen å. Hadd en flott tur. Tusen takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for det! Har du kommet deg vel hjem fra Gdansk? Håper dere hadde en fin tur og fikk ladet opp batteriene.![]()
Jeg fikk beskjed om at jeg må ta den jeg også! Er vist nytt fra i år at alle over en viss alder eller sånn må ta den. Husker ikke helt "aldersgrensen", men jeg har i hvert fall en bmi på 22 og er 29 og må ta den rundt uke 24.. Var det så forferdelig altså??Tok glukoseprøve for noen dager siden. Noen andre som har tatt/skal ta den? Jeg har jo helt skrekken for blodprøver, så det var ikke noe særlig med to ekstra.. glukosedrikken smakte grusomt, og etter nesten to timer på venterommet (ventet på blodprøve nr 2) var det bare å løpe til toalettet, der alt kom opp :-/
Alle med BMI på 27 og oppover må ta denne. Jeg hadde selvfølgelig akkurat 27 :-/
Hmm.. jeg fikk beskjed om at det gjaldt alle med BMI over 27, alle over 35 år og alle fra Asia.. Det siste aner jeg ikke hvorfor.Jeg fikk beskjed om at jeg må ta den jeg også! Er vist nytt fra i år at alle over en viss alder eller sånn må ta den. Husker ikke helt "aldersgrensen", men jeg har i hvert fall en bmi på 22 og er 29 og må ta den rundt uke 24.. Var det så forferdelig altså??
Jeg er jo langt utenfor de kvalifikasjonene der, men fikk fortsatt beskjed om at jeg måtte det pga nye regler. Kanskje ikke alle som har innført det da?? Hmm..Hmm.. jeg fikk beskjed om at det gjaldt alle med BMI over 27, alle over 35 år og alle fra Asia.. Det siste aner jeg ikke hvorfor.
Jeg er veldig redd for sprøyter og blodprøver, så derfor var det ganske krise med to stk på 2 timer. (Helt vanlige blodprøver altså) drikken smakte veldig søtt, måtte drikkes på 5 min. Var litt vanskelig å få ned alt på en kvalm, tom mage (må komme fastende) men utfordringen ble å ikke kaste opp :-/ For jeg fikk ikke spise mellom prøvene heller.
Fikk nettopp regning fra legekontoret. For at de sendte henvisning til sykehuset for oul. Man skal da vel ikke betale for det?
Ringte legesenteret og der var vist sånt at de kunne ta betalt for materiale og en henvisning gikk under det. Utrolig irriterende hvertfall!Hørtes veldig rart ut spør du mæ. Aldri hørt om før. Ring sykehuset å hør hva de si
Hæ? Du skal jo ikke betale noe for svangerskapskontroller! Ville sjekket opp dette litt nøyere, jeg tror virkelig ikke det kan stemme at du skal betale for henvisningen.Ringte legesenteret og der var vist sånt at de kunne ta betalt for materiale og en henvisning gikk under det. Utrolig irriterende hvertfall!
Ringte legesenteret og der var vist sånt at de kunne ta betalt for materiale og en henvisning gikk under det. Utrolig irriterende hvertfall!
Ringte legesenteret og der var vist sånt at de kunne ta betalt for materiale og en henvisning gikk under det. Utrolig irriterende hvertfall!
Er det mange av dere her som har gått til innkjøp av doppler og lytter på babyen deres jevnt og trutt? Er bare 1 uke siden jeg hørte hjertet sist og kjenner at å gå helt fram til oul som jeg ikke aner når er, blir lenge å vente![]()
Åh.. På Finn eller? Kanskje jeg kan ta en titt der. Må være magisk å ha mulighet til det. Vet det ikke er bra å bruke for mye, men en gang i uka er jo ikke for myeÆ kjøpt brukt te 50kr. Høre på ca en gang i uka [emoji173]️
Åh.. På Finn eller? Kanskje jeg kan ta en titt der. Må være magisk å ha mulighet til det. Vet det ikke er bra å bruke for mye, men en gang i uka er jo ikke for mye![]()
Jeg bruker doppleren ca en gang i uka. Godt med bekreftelse på at det er livEr det mange av dere her som har gått til innkjøp av doppler og lytter på babyen deres jevnt og trutt? Er bare 1 uke siden jeg hørte hjertet sist og kjenner at å gå helt fram til oul som jeg ikke aner når er, blir lenge å vente![]()

Det tror jeg så gjerne påJeg bruker doppleren ca en gang i uka. Godt med bekreftelse på at det er liv![]()