☆ Skravletråd Mai ☆

Jeg gikk merket stikk-ut tur da, så greit for innflytter å finne stien likevel
Greit det da [emoji4]
Men her har jeg funnet mange stier osv som jeg virkelig ikke viste noe om

Snart fri en dag igjen. Jobb i dag. 17.mai i morgen. Strengt talt ikke noe fri det heller. Tidlig opp og stelle alle sammen. Gå i ett tog som tar 1 times tid for den under 2 km lange turen.

I går var det 20 grader og sol. I morgen meldt regn. Selvsagt. Hvorfor ikke ? Drittvær altså... Blir seriøst regntøy på barna om det blir det været det er meldt.. Meg også gitt. Gidder ikke ble gjennomvåt og syk bare for å gå i tog.
Greit å være kledd etter forholdene og skal det regne så ja da er det regnklær man bruker [emoji4]

Greit å være kledd etter forholdene og skal det regne så ja da er det regnklær man bruker [emoji4]

Går for det, vi også. Men tyypisk når det har vært opphold og sol i en uke, og er meldt opphold fra dagen etter igjen.

Går for det, vi også. Men tyypisk når det har vært opphold og sol i en uke, og er meldt opphold fra dagen etter igjen.
Ja det er ganske typisk, blir fint flere steder på storesøster sin bursdag da [emoji6]

Vet dere hva? Står ute på trappa nå og ser at noen har plukka alle tulipanene mine.... :( De var så fine nå. Mistenker naboen sine barn. De sikla på de i går og de er så små. Så de tenkte nok ikke over det gitt

God morgen
Kb kjørt til skolen
Vaskemaskin satt på

I dag skal alle klærne flyttes fra soverom til garderoberom

God morgen
Kb kjørt til skolen
Vaskemaskin satt på

I dag skal alle klærne flyttes fra soverom til garderoberom
Kos deg med klærne du :) Fri i dag?

Må gå inn jeg nå på jobben. Var bare litt vanskelig å gå ut av bilen. Pøsregner her :(

Deig til horn satt :)
Så må jeg lage kake senere
På butikken
Hente kb
Bli ferdig med de klærne
Så opp på skolen i ettermiddag å lage klart til i morgen

Back
Topp