Greit det da [emoji4]Jeg gikk merket stikk-ut tur da, så greit for innflytter å finne stien likevel
Men her har jeg funnet mange stier osv som jeg virkelig ikke viste noe om
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greit det da [emoji4]Jeg gikk merket stikk-ut tur da, så greit for innflytter å finne stien likevel
Greit å være kledd etter forholdene og skal det regne så ja da er det regnklær man bruker [emoji4]Snart fri en dag igjen. Jobb i dag. 17.mai i morgen. Strengt talt ikke noe fri det heller. Tidlig opp og stelle alle sammen. Gå i ett tog som tar 1 times tid for den under 2 km lange turen.
I går var det 20 grader og sol. I morgen meldt regn. Selvsagt. Hvorfor ikke ? Drittvær altså... Blir seriøst regntøy på barna om det blir det været det er meldt.. Meg også gitt. Gidder ikke ble gjennomvåt og syk bare for å gå i tog.
Ja. Men ser få bruker det og går heller gjennomvåte hele dagen. Bedre med regntøy og være tørre jaGreit å være kledd etter forholdene og skal det regne så ja da er det regnklær man bruker [emoji4]
Greit å være kledd etter forholdene og skal det regne så ja da er det regnklær man bruker [emoji4]
Jaja de om det, er ikke verdt å bli syk for akkuratJa. Men ser få bruker det og går heller gjennomvåte hele dagen. Bedre med regntøy og være tørre ja![]()
Ja det er ganske typisk, blir fint flere steder på storesøster sin bursdag da [emoji6]Går for det, vi også. Men tyypisk når det har vært opphold og sol i en uke, og er meldt opphold fra dagen etter igjen.
Her også. Regn i dag og i morgenGår for det, vi også. Men tyypisk når det har vært opphold og sol i en uke, og er meldt opphold fra dagen etter igjen.
Nupp. Gått med regntøy før vi i tog. I dag skal de øve på tog. Så selvsagt regner det i dag også [emoji23]Jaja de om det, er ikke verdt å bli syk for akkurat
Uff så kjiptVet dere hva? Står ute på trappa nå og ser at noen har plukka alle tulipanene mine....De var så fine nå. Mistenker naboen sine barn. De sikla på de i går og de er så små. Så de tenkte nok ikke over det gitt
Kos deg med klærne duGod morgen
Kb kjørt til skolen
Vaskemaskin satt på
I dag skal alle klærne flyttes fra soverom til garderoberom
Usj ja. Syns det. De var så store og fine nå. Menmen.Uff så kjipt
Så utrolig kjedelig.Vet dere hva? Står ute på trappa nå og ser at noen har plukka alle tulipanene mine....De var så fine nå. Mistenker naboen sine barn. De sikla på de i går og de er så små. Så de tenkte nok ikke over det gitt
Kan dere gjette hva jeg skal på fredag?
Kommer helt an på hva du definerer som gøy.
Skal hilse på en en uke gammel baby![]()
Får vel magesår snart også [emoji23] Håpløst. Blir litt sliten i toppetasjen, ja. De har mer eller mindre skjønt det, men det må jo følges opp og behandles da [emoji14]
Jupp fri i dagKos deg med klærne duFri i dag?
Må gå inn jeg nå på jobben. Var bare litt vanskelig å gå ut av bilen. Pøsregner her![]()