Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, det tror jeg på [emoji14]
Men er jo mye kjekt nå og da.. Bare ikke søvn [emoji14]
Får nok det.Å nei, så kjedelig[emoji20] men den får du vel igjen..
Må bare få tatt resten.
Ble akutt lat når jeg innså at hun kjedelig nok sitter over en time og venter på ledebil gjennom en stengt tunnel....
Yes yes der var det
Vi snakker vel om at opprinnelig antatt 22 blir 23+ tenker jeg. Opp mot 2330Æsj da, blir sent før hun kommer da?[emoji13]
Høres ut som flotte dager hos dere[emoji1]
Så flink jente du har!![emoji173]️
Herlig [emoji173][emoji173] Høres ut som en fin dag![]()
Kan dere gjette hva jeg skal på fredag?
Kommer helt an på hva du definerer som gøy.noe gøy, tipper jeg.![]()

Det er så bra!!Helt klart
Skikkelig stolt![]()
Får vel magesår snart også [emoji23] Håpløst. Blir litt sliten i toppetasjen, ja. De har mer eller mindre skjønt det, men det må jo følges opp og behandles da [emoji14]Uff, får helt vondt i magen[emoji20] må være ille både psykisk og fysisk å gå sånn og vente...
Håper de snart finner ut hva som utløser plagene og kan gi deg hjelp[emoji173]️
Kommer helt an på hva du definerer som gøy.
Skal hilse på en en uke gammel baby![]()
Men du! Pust... Jeg forstår deg så godt, alt blir litt feil når først en ting blir feil. Men gjort er gjortJoa, men først glemmer jeg å bake kake og vaske en kjole.
Så glemmer jeg den samtalen siden jeg kommer på at jeg har glemt det andre.
Siden jeg opprinnelig glemte kaken blir det vanlig sjokoladekake med krem og strø, ikke de flotte sjokoladekakene pyntet til anledningen med fondant i former og farger.
Sitter og ikke er fornøyd, har levert flott kake hvert eneste år de siste 5-6 årene og føler det nesten forventes
Å ja!!!!Det er jo gøy, da.
Her ble det født en klassekamerat til lillemann i går, så vi får også snart hilse på litenbaby igjen.Er noe eget når de er helt små da.
![]()
Åå heldig [emoji7] Snuse på babylukt og kose med baby. [emoji7][emoji7]Kommer helt an på hva du definerer som gøy.
Skal hilse på en en uke gammel baby [emoji813]red[emoji813]red[emoji813]red
Vel kaken er den samme som pleier å være inne, og den er ganske god.....Men du! Pust... Jeg forstår deg så godt, alt blir litt feil når først en ting blir feil. Men gjort er gjortOg de blir nok mer enn glad nok for kake skal du se.
Enn så lenge slapp jeg spinalpunksjon, hurra! Men nevrologen hadde glemt å sette opp time til meg.... Og det satt jeg lite pris på i den formen jeg er. Fastlegen styra og ordna med sykehuset, de skulle sørge for at den timen ble satt opp. Liker ikke at nevrologen jeg har virker svimete og usikker... Samme melding som ellers. Ille dårlig, og/eller brekninger så skal jeg ringe legevakt uten å nøle. Ellers er jeg satt på hjertemedisin, så får vi se åssen det blir. Så får vi håpe nevroligen får ut fingeren..
Rart jeg er babysyk om dagenÅå heldig [emoji7] Snuse på babylukt og kose med baby. [emoji7][emoji7]