Håpefullfor2017
Forelsket i forumet
Takk [emoji173] Går det bra i terminforum?![]()
Ja, men må jo innom her og snike litt innimellom også[emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk [emoji173] Går det bra i terminforum?![]()
Skjønner detJa, men må jo innom her og snike litt innimellom også[emoji6]
Når tenker du å teste?Ja, dette blir spennende [emoji173][emoji173]
Kanskje til helgen, men tenker å prøve å holde meg denne gangNår tenker du å teste?![]()
Kanskje til helgen, men tenker å prøve å holde meg denne gangDu?
![]()

Har ikke ikm før 24.5 jeg, så enda lenge tilTenkte til helgen jeg også. Ikm er på fredag, så venter til lørdag/søndag og ser an tempen. Om jeg ikke lar meg påvirke for mye av alle testetøsene her inne da.![]()
Da hadde jeg tempet til normal tid.Blæ...blir så usikker på hvilken temp jeg egentlig skal legge inn når jeg våkner på natta, men sovner igjen innen 5 minutter og sover godt 3 timer til [emoji14]
Hva ville dere gjort?
Forandrer ikke noe på EL-dagen, men grafen blir ikke like svingete.
![]()
![]()
Vis vedlegget 225546
Pp8 - 7 Dpo
Tempen har gjort et lite hopp i dag. Liker at den er såpass høy, men mye kan enda skje!!
![]()
Ville dere tenkt at alt håp er ute med denne tempen?
Festedip [emoji173][emoji173][emoji173]Vis vedlegget 225546
Pp8 - 7 Dpo
Tempen har gjort et lite hopp i dag. Liker at den er såpass høy, men mye kan enda skje!!
Håper detDette må jo ha vært en festedipp?
Neida, det der er ikke så mye synking [emoji3] det går fiintEr alt håp ute tro?![]()
Takk for håpetNeida, det der er ikke så mye synking [emoji3] det går fiint
Hvordan kjennes det ut?Kan jeg stole på at el. har vært? Tempet litt for sent imorges men følte deg ble feil å justere [emoji53] og jeg kødder ikke når jeg sier at jeg kjenner det beveger seg noe nedi der!
![]()
Veldig lyst til å ta wild yam fra i dag men vurderer vente og se ann tempen imorgen? Noen meninger? [emoji4]