Strikketråd

Jeg har satt strikkinga på pause pga formen:/ bli go'klump lua når formem bedrer seg:)

Driver å strikker bunad til ettåringen. Tror ikke jeg rekker bli ferdig til onsdag men.... formen er litt laber så da daler strikkelysten å. Når jeg endelig har tid på kvelden så sovner jeg jo

Jeg aner ikke om det er gutt eller jente vi får. Jeg strikket en hel del som englebabyen våres Thea skulle få,men aldri fikk bruke :(
så kanskje vi får en jente som kan bruke dette i desember 2017. :)
IMG_3967.JPG IMG_4395.JPG IMG_4772.JPG IMG_5574.JPG IMG_5960.JPG

Jeg aner ikke om det er gutt eller jente vi får. Jeg strikket en hel del som englebabyen våres Thea skulle få,men aldri fikk bruke :(
så kanskje vi får en jente som kan bruke dette i desember 2017. :)
Vis vedlegget 225431 Vis vedlegget 225432 Vis vedlegget 225433 Vis vedlegget 225434 Vis vedlegget 225435

Helt fantastisk, så flink du er til å strikke! Her blir det mest kjøpeklær... men har heldigvis mye fint strikketøy som mormor og mamma har strikket, har ligget i boden mange år nå. Men skal ta det frem og vaske det :)
Strikker du på bestilling?

• Liker
Reactions: SMD
Helt fantastisk, så flink du er til å strikke! Her blir det mest kjøpeklær... men har heldigvis mye fint strikketøy som mormor og mamma har strikket, har ligget i boden mange år nå. Men skal ta det frem og vaske det :)
Strikker du på bestilling?

Er jo gull verdt med det som besteforeldre og foreldre strikker. :)
Jeg har ikke strikket til ukjente, er stort sett til venner og familie. Men er sikkert muligheter dersom det er noe jeg klarer å strikke. :) Eneste utfordringen min nå er at jeg er så trøtt at det tar så lang tid før jeg får strikket ferdig ting.

Back
Topp