☆ Skravletråd Mai ☆

Er ikke sikker på hvor glad jeg egentlig er i det selektive hukommelsen min :P

Den husker hvor godt jeg syns blåskjell er, men ikke hvor mye ork jeg syns det å rense dem er.
Det husker jeg ikke på før jeg står der med 1 kg skjell som må renses før de skal dampes

Hehe, høres ut som litt av en jobb[emoji12]

Hallo damer! Har alle en fin lørdagskveld? Her er jeg inne med mini imens mannen har løpt holmenkollstafetten med påfølgende bankett. Sitter i hans store deilige joggebukser, et glass vin og søple-TV på kjernen (reality-snæx Hehe) hva gjør dere i kveld? [emoji5]

Så deilig da[emoji1]
Her er det Melodi Grand prix[emoji23]

Hørtes jo ut som en grei måte å rydde på da:)
Ja. Men nå våknet lillemor igjen så da har jeg lagt meg på senga med henne. Spisestua kan ryddes i morgen men mgp går jeg rett og slett glipp av da. For jeg er trøtt og kommer til å sovne så jeg har pusset tenner ;-)

Mgp-festen fikk jeg bare med meg quizen til, kom på andreplass. Lille våknet, og ville ikke sove igjen. Når jeg hadde ham på fanget var han helt fjern, så tenkte han måtte sove, men prøvde å amme i en seng og da var han lyyys våken, begynte å leke med beina sine osv, ned i stua igjen, satt som en sekk og så helt sigen ut. Trillet tur, sovnet. Våknet 5 min etter at jeg hadde gått inn på festen igjen. Så vi gikk bare hjem, orket ikke det der. Nå har lille sovnet i senga, venter på at jeg skal prøve å liste meg unna så jeg kan lese for storesøster, som nettopp kom hjem fra svigers. :p

Typisk at det blir sånn[emoji31]

Ja. Men nå våknet lillemor igjen så da har jeg lagt meg på senga med henne. Spisestua kan ryddes i morgen men mgp går jeg rett og slett glipp av da. For jeg er trøtt og kommer til å sovne så jeg har pusset tenner ;-)
Det går sikkert i reprise i hele morgen:) er jo deilig å sove og :D

Back
Topp