Ja, men brukte 1 time bare på å få nrk til å funke [emoji14]God kveld. Er det noen som ser på Eurovision i kveld?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men brukte 1 time bare på å få nrk til å funke [emoji14]God kveld. Er det noen som ser på Eurovision i kveld?
Det kommer vel en sjanseJa jeg vil høre den igjen![]()
Er ikke sikker på hvor glad jeg egentlig er i det selektive hukommelsen min
Den husker hvor godt jeg syns blåskjell er, men ikke hvor mye ork jeg syns det å rense dem er.
Det husker jeg ikke på før jeg står der med 1 kg skjell som må renses før de skal dampes
Jeg og!Mye midt på treet. Men likte Australia![]()
Overkommelig detMed dette innlegget har jeg 1.200 innlegg denne måneden.
Da mangler jeg minst 300 til og 2 tråder, det burde gå fint![]()
Så kjedeligJa, men brukte 1 time bare på å få nrk til å funke [emoji14]
Huffda Kengu. Pass på deg selv og god bedring [emoji173]Lagt meg i senga
Ryggen er helt ødelagt etter all bæringa
Da kan jo fantasien løpe løpsk ;-)Det eneste jeg fikk med meg var at det begge mistet buksene, ikke hvor det var eller om det var andre tilstede![]()
Tror nok den får en del poengJeg og!
Hallo damer! Har alle en fin lørdagskveld? Her er jeg inne med mini imens mannen har løpt holmenkollstafetten med påfølgende bankett. Sitter i hans store deilige joggebukser, et glass vin og søple-TV på kjernen (reality-snæx Hehe) hva gjør dere i kveld? [emoji5]
Ja, det gjorde virkelig kvelden min selvom jeg bare orket to biter [emoji173]Så søt han er[emoji7]
Her ogSå deilig da[emoji1]
Her er det Melodi Grand prix[emoji23]
Har trengt mye her og [emoji14] Meeeen jeg fant noen bra salg i tillegg [emoji23]
Unga mine likte aldri fantorangen. Hurra!!! [emoji23]
Ja. Men nå våknet lillemor igjen så da har jeg lagt meg på senga med henne. Spisestua kan ryddes i morgen men mgp går jeg rett og slett glipp av da. For jeg er trøtt og kommer til å sovne så jeg har pusset tenner ;-)Hørtes jo ut som en grei måte å rydde på da![]()
God kveld. Er det noen som ser på Eurovision i kveld?
Wow, her har det blitt passert 10tusen innlegg og jagår unna, det er bra
![]()
Med dette innlegget har jeg 1.200 innlegg denne måneden.
Da mangler jeg minst 300 til og 2 tråder, det burde gå fint![]()
Mgp-festen fikk jeg bare med meg quizen til, kom på andreplass. Lille våknet, og ville ikke sove igjen. Når jeg hadde ham på fanget var han helt fjern, så tenkte han måtte sove, men prøvde å amme i en seng og da var han lyyys våken, begynte å leke med beina sine osv, ned i stua igjen, satt som en sekk og så helt sigen ut. Trillet tur, sovnet. Våknet 5 min etter at jeg hadde gått inn på festen igjen. Så vi gikk bare hjem, orket ikke det der. Nå har lille sovnet i senga, venter på at jeg skal prøve å liste meg unna så jeg kan lese for storesøster, som nettopp kom hjem fra svigers.![]()
Det går sikkert i reprise i hele morgenJa. Men nå våknet lillemor igjen så da har jeg lagt meg på senga med henne. Spisestua kan ryddes i morgen men mgp går jeg rett og slett glipp av da. For jeg er trøtt og kommer til å sovne så jeg har pusset tenner ;-)