Bare hyggeligDe var superkule! Takk for tips!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare hyggeligDe var superkule! Takk for tips!
Ja, 18-19 grader og minimalt med vind er sommer på Sunnmøre. Og helt fantastisk deilig.Ah har dere hatt sommer i dag? Så Missunnelig. Håper hvilen ladet batteriene![]()
Jeg nærmer meg også eggløsning og da har jeg også større sjanse på å bli babysyk![]()
Ja, 18-19 grader og minimalt med vind er sommer på Sunnmøre. Og helt fantastisk deilig.Ah har dere hatt sommer i dag? Så Missunnelig. Håper hvilen ladet batteriene![]()
Ja, 18-19 grader og minimalt med vind er sommer på Sunnmøre. Og helt fantastisk deilig.
Den eldste av dem har gulpet på meg flere ganger allerede <3 <3Bedre å være babysyk enn å være en av de mammaene som bare: "åh jeg er så glad jeg er ferdig! Aldri mer baby! Liker ikke andres babyer engang jeg "- hører det altfor ofte.
Ja-lån de nybakte babyene til venninnene dine[emoji7]de setter garantert pris på pass haha
Har trengt mye her og [emoji14] Meeeen jeg fant noen bra salg i tillegg [emoji23]Hehe, her trenger de alltid noe så føler jeg shopper heeele tiden[emoji1][emoji12]
Den eldste av dem har gulpet på meg flere ganger allerede <3 <3
Da var det mat
![]()
Det var også veldig godt*sikle sikle* det så godt ut!
Unga mine likte aldri fantorangen. Hurra!!! [emoji23]Man blir jo det[emoji23]
Jeg spyr av Fantorangen![emoji13]
Haha ja. Mannen måtte også prøve. Buksa på knærne han også [emoji28][emoji28]Hahahaha. Ser det for meg. Men flink er du, det skal du ha [emoji23][emoji173]
Jammen skal jeg det [emoji23]Haha, du skal ha for innsatsen[emoji23]
Hahaha varte ikke så lenge når buksa falt av gitt [emoji23]Haha! [emoji23]ser det for meg. Sprekt da!
Det gjør dessverre mine...Unga mine likte aldri fantorangen. Hurra!!! [emoji23]
Det skal desverre bli kaldere og våtere her også i dagene som kommer.Ja det er gull! Her i Oslo har det vært 10 grader og duskregn. For noen dager siden snødde det. YEY-mai! [emoji28]
Haha ja. Mannen måtte også prøve. Buksa på knærne han også [emoji28][emoji28]
Nå ble jeg fryktelig nysgjerrig på hva dere prater omHahaha varte ikke så lenge når buksa falt av gitt [emoji23]
Føler med deg [emoji170]Det gjør dessverre mine...
HoppetauNå ble jeg fryktelig nysgjerrig på hva dere prater om![]()