Ser på hvert år jeg [emoji14]Nupp. Aldri falt meg inn å se på slike ting. [emoji13][emoji56]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser på hvert år jeg [emoji14]Nupp. Aldri falt meg inn å se på slike ting. [emoji13][emoji56]
Sikkert interessant det ogJeg gjør ikke.
Ser på Batman vs. Superman
Bruker å.finne mye rart vi og hjemme. Men nå er vi på hytta, så svært lite å ryddeSånn litt.
Det står på mens jeg plukker opp på stua.
Leker man snubler i, papirer lillemor har revet i stykker, leker som har havnet under sofaen. Og sikkert sånne papirer der også. Puter og pledd i sofaen overalt og etterhvert avduke spisebordet håper jeg.
Husker ikke heltDe var råkule. Hvilken side var det?
Den med gule sykkelen [emoji7][emoji56]
Titter innomGod kveld. Er det noen som ser på Eurovision i kveld?
Så det alltid når jeg var liten/ung, men syns ikke det er helt det samme lenger så jeg gidder ikkeSikkert interessant det ogher er det tradisjon å få med seg finalen
![]()
Hva synes du da?Titter innom
Sitter med poengskjema vi [emoji23]Så det alltid når jeg var liten/ung, men syns ikke det er helt det samme lenger så jeg gidder ikke
Hver sin lyst.Sitter med poengskjema vi [emoji23]
Det gjør vi. Ingen fareHver sin lyst.
Dere får kose dere
Er jo moro om man engasjerer seg litt tenker jegSitter med poengskjema vi [emoji23]
Ingen fengende av de jeg har settHva synes du da?
Ja nettopp det det erEr jo moro om man engasjerer seg litt tenker jeg
Mye midt på treet. Men likte AustraliaIngen fengende av de jeg har sett
[emoji23][emoji23] En smuleHehe, antatt utendørs med ungene som tilskuere utenfor huset virker litt drøyt...
Om du liker det. Så hvorfor ikke? [emoji14]Ser på hvert år jeg [emoji14]
Vi har gjort det førJa nettopp det det er![]()
Ikke hørt denMye midt på treet. Men likte Australia![]()
Det går nok strålende ja. Mangler 2 tråder jeg også. Tror jeg det varMed dette innlegget har jeg 1.200 innlegg denne måneden.
Da mangler jeg minst 300 til og 2 tråder, det burde gå fint![]()